  • 31. Data: 2009-03-26 10:47:19
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:gqfmmj$kpn$4@nemesis.news.neostrada.pl...

    > tylko zwierzęta będzie ratować :)

    jak zaczniecie dzialac, to daj znac co sie z tego wyklulo

  • 32. Data: 2009-03-26 10:47:30
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Moim zdaniem nie, piszę tylko co by było gdyby. Moje poglądy to
    > natomiast moja prywatna sprawa a tego już żaden paragraf nie obejmuje.
    > Zauważyłem, że w polsce każde przejawienie incjatywy chęć zrobienia
    > czegoś jest odrazu negowana. Widocznie większość wychodzi z założenia,
    > że lepiej uwalić się wódą i tak jest dobrze. Dlatego gardzę tym narodem.

    Teraz to już poważnie przesadziłeś tępy kretynie. Wypierdalaj w podskokach.

    --
    AW

  • 33. Data: 2009-03-26 10:47:38
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:32:06 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Masz racje tylko jak tu przetłumaczyć coś polaczkowi który genetycznie
    > jest już upośledzony umysłowo.

    Mów proszę za siebie. Ja nie czuję się genetycznie upośledzony umysłowo.
    Jakie to uczucie?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 34. Data: 2009-03-26 10:48:49
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    AW pisze:
    > Teraz to już poważnie przesadziłeś tępy kretynie. Wypierdalaj w podskokach.

    Miło nam się pan przedstawił

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2009-03-26 10:49:51
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    szerszen pisze:
    > jak zaczniecie dzialac, to daj znac co sie z tego wyklulo

    Zobaczymy, żeby otworzyć schronisko dla zwierząt trzeba było spełnić
    150tyś rożnych warunków tutaj pewnie podobnie będzie:/

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2009-03-26 10:50:21
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:31:15 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
    > siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież
    > to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego
    > barana. Co można z tym zrobić?

    Znajdź 100 tys osób podobnie myślących jak ty i załatw nową ustawę
    korzystając z tego co ci daje obywatelska inicjatywa ustawodawcza.
    Jak już będziesz miał umocowanie w prawie to wtedy pomyśl jak ją
    wyegzekwować - dać policjantom czujniki dymu czy może zainstalować
    w każdym samochodzie kamerę?

    Henry

  • 37. Data: 2009-03-26 10:52:52
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Miło nam się pan przedstawił

    Jakim nam, śmierdzielu?
    Twoje posty lżą naród polski, drobna gnido.
    Zastanawiam się czy nie zebrać ich i nie przesłać do prokuratury.

    --
    AW

  • 38. Data: 2009-03-26 10:57:57
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > Mów proszę za siebie. Ja nie czuję się genetycznie upośledzony umysłowo.
    > Jakie to uczucie?

    Nie wiem jak tu tylko mieszkam i muszę przyznać, że kraj piękny tylko ta
    reszta :(

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2009-03-26 10:58:43
    Od: mt <m...@m...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Zobaczymy, żeby otworzyć schronisko dla zwierząt trzeba było spełnić
    > 150tyś rożnych warunków tutaj pewnie podobnie będzie:/

    Tak czytam te twoje faszystowskie wypociny i wiesz co dam ci dobra rade
    nie wtykaj nosa w nie swoje sprawy bo ci kiedys ktos ten nos przetraci.

  • 40. Data: 2009-03-26 11:00:03
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > Jak już będziesz miał umocowanie w prawie to wtedy pomyśl jak ją
    > wyegzekwować - dać policjantom czujniki dymu czy może zainstalować

    Widzę, że kontynuowanie tematu nie ma większego sensu.

    --
    krzysiek82