  • 21. Data: 2009-03-26 10:26:21
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Paweł Ubysz pisze:
    > To dodaj do tego jeszcze jedzenie bułki. Jak ostatnio jadłem bułke na
    > ulicy to wyobraź sobie ze nikt nie zareagował. Byłem w szoku normalnie.....

    Jak tak czytam niektóre wypowiedzi to żałuję, że Adolf nie dokończył
    swego dzieła wycięcia w pień polskich szumowin:) Może teraz by się żyło
    zupełnie inaczej. Na pewno lepiej.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2009-03-26 10:28:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy to jest trafne porównanie.

    ale ja wiem
    niestety gdzies sie konczy wolnosc, a gdzies zaczyna paranoja, patrz na stany co
    sie tam dzieje, nauczyciele boja sie np rozmawiac z uczniami sam na sam przy
    zamknietych drzwiach

    palenie przy dziecku, tak samo jak i picie w ciazy jest debilizmem, ale niestety
    jest dozwolone, a proby ograniczania takich rzeczy za pomoca prawa, doprowadza
    coraz bardziej do ograniczania wolnosci i jak tak bedzie, to nie wiadomo kiedy
    sie to zatrzyma, bo co chwila cos sie kazdemu nie bedzie podobac

    problem nie w prawie tylko w uswiadamianiu
    potrzebne bylby szerokjo zakrojone kampanie spoleczne, a nie paragrafy

  • 23. Data: 2009-03-26 10:30:35
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Jak tak czytam niektóre wypowiedzi to żałuję, że Adolf nie dokończył swego
    > dzieła wycięcia w pień polskich szumowin:) Może teraz by się żyło zupełnie
    > inaczej. Na pewno lepiej.

    Tak sobie mysle "kolego" ze coskolwiek przesadziłes. Teraz to jest
    gloryfikacja faszyzmu , co jak zapewne "kolega" nie słyszał jest w Polsce
    karalne.

  • 24. Data: 2009-03-26 10:32:06
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    szerszen pisze:
    > problem nie w prawie tylko w uswiadamianiu
    > potrzebne bylby szerokjo zakrojone kampanie spoleczne, a nie paragrafy

    Masz racje tylko jak tu przetłumaczyć coś polaczkowi który genetycznie
    jest już upośledzony umysłowo. Zbyt wiele jeszcze naleciałości wschodu w
    ludziach. Nie słyszałem jeszcze o żadnej incjatywie która by miała ten
    stan rzeczy zmienić.

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2009-03-26 10:36:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Masz racje tylko jak tu przetłumaczyć coś polaczkowi który genetycznie jest
    > już upośledzony umysłowo. Zbyt wiele jeszcze naleciałości wschodu w ludziach.

    nie zbawisz swiata i nie zrobisz wszystkim dobrze, z niektorymi bolaczkami
    musisz sie pogodzic, chyba ze chcesz zejsc przedwczesnie na zawal, albo
    zeswirowac

    > Nie słyszałem jeszcze o żadnej incjatywie która by miała ten stan rzeczy
    > zmienić.

    no to masz szanse, skoro ci to tak przeszkadza, masz pelne pole do popisu,
    mozesz zaczac cos w tym kierunku robic, zalozyc fundacje, o.p.p., zbierac kase,
    robic kampanie itd itp

  • 26. Data: 2009-03-26 10:37:22
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    szerszen pisze:
    > no to masz szanse, skoro ci to tak przeszkadza, masz pelne pole do
    > popisu, mozesz zaczac cos w tym kierunku robic, zalozyc fundacje,
    > o.p.p., zbierac kase, robic kampanie itd itp

    Pomyślę o tym.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2009-03-26 10:39:53
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Paweł Ubysz pisze:
    > Tak sobie mysle "kolego" ze coskolwiek przesadziłes. Teraz to jest
    > gloryfikacja faszyzmu , co jak zapewne "kolega" nie słyszał jest w
    > Polsce karalne.

    Moim zdaniem nie, piszę tylko co by było gdyby. Moje poglądy to
    natomiast moja prywatna sprawa a tego już żaden paragraf nie obejmuje.
    Zauważyłem, że w polsce każde przejawienie incjatywy chęć zrobienia
    czegoś jest odrazu negowana. Widocznie większość wychodzi z założenia,
    że lepiej uwalić się wódą i tak jest dobrze. Dlatego gardzę tym narodem.

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2009-03-26 10:40:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pomyślę o tym.

    powodzenia, ale mam wrazenie ze tylko na tym sie skonczy :)

  • 29. Data: 2009-03-26 10:41:08
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    szerszen pisze:
    > powodzenia, ale mam wrazenie ze tylko na tym sie skonczy :)

    sprawą zajmie sie moja przyszła żona ona lubi takie akcje, teraz nie
    tylko zwierzęta będzie ratować :)

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2009-03-26 10:44:51