  • 41. Data: 2013-01-31 12:34:35
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ked863$d5k$1@node2.news.atman.pl...

    > Heh, Ukrainiec.
    > A co?

    Tak tylko ciekaw byłem, czy się trafnie domyśliłem.
    Pozostaje tylko stworzenie własnego nałogu, który będzie uciążliwy dla
    niego, albo kupno gaśnicy i gaszenie mu peta. Ja bym sięz kolesiem nie
    pierdzieluł i każdego peta jaki zapali w mieszkaniu poza swoim zamkniętym
    pokojem bym zabierał i gasił. Obciążaj go kosztami prania, bo ciuchy w
    takiej atmosferze po godzinie się nadają do prania.

  • 42. Data: 2013-01-31 12:36:01
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Powiedz mu, że on ma uszanować Twoje zdrowie i że to nie Ukraina.

  • 43. Data: 2013-01-31 12:37:33
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Heh, Ukrainiec.
    > A co?

    Kup trochę zioła, trochę amfetaminy i mu podrzuć, a nastepnie zgłoś na
    Policję, że posiada narkotyki - pozbędziesz się go na jakiś czas.

  • 44. Data: 2013-01-31 12:39:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 12:34, Przemek Lipski pisze:

> [...]
    > zamkniętym pokojem bym zabierał i gasił. Obciążaj go kosztami prania, bo
    > ciuchy w takiej atmosferze po godzinie się nadają do prania.

    Łatwo się mądrzyć sprzed komputera.
    Ja na miejscu koleżanki - poszedłbym pogadać z ciotką. Pokazać, do czego
    doprowadziła, zapytać, co proponuje. Może ona wpłynie na tego prostaka.

    Jeśli to nie pomoże, to pozostaje zebranie dowodów i załatwienie sprawy
    w sądzie, ale należy się spodziewać trudnego okresu w życiu więc to
    raczej ostateczność.

    No i ważna sprawa: naprawdę nie masz jakiegoś faceta, który po męsku
    pogada z tamtym?

    --
    MN

  • 45. Data: 2013-01-31 15:07:00
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-31 12:39, Marcin N pisze:

    > Łatwo się mądrzyć sprzed komputera.
    > Ja na miejscu koleżanki - poszedłbym pogadać z ciotką. Pokazać, do czego
    > doprowadziła, zapytać, co proponuje. Może ona wpłynie na tego prostaka.

    Ale to ona właśnie go tam wprowadziła, jemu przepisała, jego broni, na
    niego nie dała nigdy złego słowa powiedzieć, on jest och i ach.
    Zresztą nie ma z nią kontaktu, nie odbiera telefonów, a jak odbierze to
    mówi 'nie ma rozmowy' i odkłada.

> [...]
    > raczej ostateczność.

    > No i ważna sprawa: naprawdę nie masz jakiegoś faceta, który po męsku

    Działamy razem z facetem. Zaczynamy się dopiero rozkręcać, dlatego pytam
    na razie o jakieś prawne możliwości.
    Przecież nie będziemy się z nim bić ;-)

    Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami
    imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
    Tylko nie wiem czy to zadziała?

    Sylwia

  • 46. Data: 2013-01-31 15:08:30
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-31 12:37, Przemek Lipski pisze:

    > Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kup trochę zioła, trochę amfetaminy i mu podrzuć, a nastepnie zgłoś na
    > Policję, że posiada narkotyki - pozbędziesz się go na jakiś czas.

    Wydalą go wtedy z PL?
    :-)
    Bo jak tak, to by może to automatycznie anulowało umowę dożywocia?

    Sylwia, już kombinuję jak mogę.

  • 47. Data: 2013-02-01 02:50:11
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami
    > imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
    > Tylko nie wiem czy to zadziała?

    Zadziala, tylko trzeba byc upartym. Jak sie nie odpusci, to nie szczypac sie
    znim...

  • 48. Data: 2013-02-01 02:55:09
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

> [...]

    > niego nie dała nigdy złego słowa powiedzieć, on jest och i ach.
    > Zresztą nie ma z nią kontaktu, nie odbiera telefonów, a jak odbierze to

    Mam wrazenie ze sporo postow nie dotarlo na serwer home.pl . Nie znalazlem
    postow o ciotce itd...

  • 49. Data: 2013-02-01 08:54:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid> napisał

    > u nas dyro szkoły używał gaśnicy jak kogoś dorwał.

    To musiało być dość dawno. Dziś nauczycielowi nie wolno robić takich
    rzeczy, to prawo przeszło na uczniów.

  • 50. Data: 2013-02-01 08:56:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał