  • 1. Data: 2013-01-29 09:46:16
    Temat: zwolnienie z pracy z dniem...
    Od: "Iza" <i...@u...to.o2.pl>

    Prosze o pomoc.

    Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz się
    zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

  • 2. Data: 2013-01-29 10:33:15
    Temat: Re: zwolnienie z pracy z dniem...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-29 09:46:16 +0100, "Iza" <i...@u...to.o2.pl> said:

    > Prosze o pomoc.
    >
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
    > się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

    A o co prosiłaś?
    O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-01-29 10:39:58
    Od: "Iza" <i...@u...to.o2.pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz się
    > zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

    A o co prosiłaś?
    O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

    Prosiłam o zwolnienie z dniem 15 marca. Zakładałam, że pracownikiem będę do
    14 marca a 15 mogę już podjąć inną pracę.
    To dla mnie ważne, proszę o pomoc w rozstrzygnięciu moich wątpliwości.

    Iza

  • 4. Data: 2013-01-29 12:03:52
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 29.01.2013 09:46, Iza pisze:
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
    Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

    --
    (__)
    (oo)

  • 5. Data: 2013-01-29 12:22:58
    Od: "Iza" <i...@u...to.o2.pl>

    Użytkownik "PrivateLan" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.01.2013 09:46, Iza pisze:
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
    Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

    Serdecznie dziękuję
    Iza

  • 6. Data: 2013-01-29 12:24:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-29 12:03, PrivateLan pisze:
    > Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

    Skąd wiesz?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-01-29 12:45:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 09:46, Iza pisze:
    > Prosze o pomoc.
    >
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
    > się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

    A co z okresem wypowiedzenia?
    Jak masz 3-miesięczny, to pracownikiem możesz być jeszcze kwartał.
    Wszystko zależy, co powie pracodawca.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-01-29 13:36:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2013, Bydlę wrote:

    > A o co prosiłaś?
    > O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

    Hak tkwi z pytaniu, czy dzień zwolnienia to dzień pracy czy dzień
    bez pracy. Co do zasady termin kończy się z końcem dnia.
    Z opisów wynika, że "wypowiedzenie z dniem" oznacza ostatni
    dzień pracy, nie wolności od pracy :| (praca trwa od rozpoczęcia
    do wypowiedzenia).

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-01-29 13:59:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-29 13:36:10 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Hak tkwi z pytaniu, czy dzień zwolnienia to dzień pracy czy dzień
    > bez pracy. Co do zasady termin kończy się z końcem dnia.

    No właśnie...

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2013-01-29 15:14:54
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Iza wrote:
    > Prosze o pomoc.
    >
    > Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
    > się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

    15 marca to piątek, więc od soboty jesteś wolna o ile ....

    bo tak naprawdę nie wiem co złożyłaś.

    a) czy złożyłaś wypowiedzenie umowy o pracę i obowiązuje cię okres
    wypowiedzenia, wiec tak naprawdę z pracodawcą rozstaniesz się za od 2
    tygodni do 3 miesiecy

    b) czy złożyłaś wniosek o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i czy
    pracodawca się zgodził i czy w tym wniosku było coś na temat "bez okresu
    wypowiedzenia

    bo w najgorszym wypadku wolna bez konsekwencji będzie dopiero 1 lipca, a
    wcześniej to z dyscyplinarką.