    From: Szpilka <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Date: Thu, 31 Jan 2013 15:07:00 +0100

    W dniu 2013-01-31 12:39, Marcin N pisze:

    > Łatwo się mądrzyć sprzed komputera.
    > Ja na miejscu koleżanki - poszedłbym pogadać z ciotką. Pokazać, do czego
    > doprowadziła, zapytać, co proponuje. Może ona wpłynie na tego prostaka.

    Ale to ona właśnie go tam wprowadziła, jemu przepisała, jego broni, na
    niego nie dała nigdy złego słowa powiedzieć, on jest och i ach.
    Zresztą nie ma z nią kontaktu, nie odbiera telefonów, a jak odbierze to
    mówi 'nie ma rozmowy' i odkłada.

    > Jeśli to nie pomoże, to pozostaje zebranie dowodów i załatwienie sprawy
    > w sądzie, ale należy się spodziewać trudnego okresu w życiu więc to
    > raczej ostateczność.

    > No i ważna sprawa: naprawdę nie masz jakiegoś faceta, który po męsku
    > pogada z tamtym?

    Działamy razem z facetem. Zaczynamy się dopiero rozkręcać, dlatego pytam
    na razie o jakieś prawne możliwości.
    Przecież nie będziemy się z nim bić ;-)

    Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami
    imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
    Tylko nie wiem czy to zadziała?

    Sylwia