  • 1. Data: 2013-01-28 23:37:33
    Temat: Rzecznik konsumentów...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Zdaje się, że o tym, iż co poniektórzy klienci stosujący się do opisów
    rzeczników poprzegrywali sprawy w sądach już było.

    To coś dla odmiany - mam pytanie, mianowicie - CZEGO NIE WIEM?

    Dane wejściowe:

    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,13060420,
    Przedswiateczne_sztuczki_sprzedawcow_ujawnia_rzeczni
    czka.html
    +++
    Sklepy zachęcajš nas do zakupów i piszš, że wysyłajš towary
    np. w dwa czy trzy dni - mówi rzeczniczka.
    - Ale pamiętajmy, że zgodnie z przepisami sklep internetowy ma 30 dni
    na realizację zakupów. I zgodnie z ustawš za taki termin odpowiada.
    ---

    1225&min=1
    ->
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001225&t
    ype=2
    +++
    Art. 12.
    1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
     przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartš na od
    ległoœć
     najpóŸniej w terminie trzydziestu dni
     po złożeniu przez konsumenta oœwiadczenia woli o za
    warciu umowy.
    ---

    Jaki przepis "znika" opcję skrócenia czasu realizacji, wg opisu
    p. rzecznik?

    pzdr, Gotfryd