  • 31. Data: 2013-01-30 01:41:58
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ke7vh6$o8o$1@node1.news.atman.pl...
    > Jedno mieszkanie. Dwie obce sobie osoby mieszkają (współwłaściciele).
    > Palący i niepalący. Czy ten niepalący może zakazać palenia? A jeśli ten
    > palący ostentacyjnie pali to ten niepalący ma jakieś prawa? Co może zrobić
    > by w mieszkaniu nie palono? Można to jakoś wyegzekwować prawnie?

    a probowalas z nim porozmawiac?

  • 32. Data: 2013-01-30 01:50:41
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-01-30 01:41, Przemek Lipski pisze:
    > a probowalas z nim porozmawiac?

    Z palaczem!? POROZMAWIAĆ !?
    Żartujesz!?
    Oni ZAWSZE zapalą - nawet w windzie bo przecież 5 sekund nie potrafią
    wytrzymać, a Ty proponujesz... rozmowę?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 33. Data: 2013-01-30 06:39:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a probowalas z nim porozmawiac?

    czytałeś? jest cudzoziemcem spoza UE wiec pewnie nie rozumie żadnego języka
    ;-)

  • 34. Data: 2013-01-30 08:48:59
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-30 01:41, Przemek Lipski pisze:

    > Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > a probowalas z nim porozmawiac?

    Tak.
    Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

    Sylwia

  • 35. Data: 2013-01-30 08:49:42
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-30 06:39, Marek Dyjor pisze:

    > czytałeś? jest cudzoziemcem spoza UE wiec pewnie nie rozumie żadnego
    > języka ;-)

    Rozumie doskonale.
    Jest w Pl od ~20 lat.
    :-)

    Sylwia

  • 36. Data: 2013-01-30 09:05:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2013 08:48, Szpilka pisze:

    > Tak.
    > Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

    Cóż, może zacznij nałogowo amoniak rozpylać? ;->

  • 37. Data: 2013-01-31 02:00:21
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    > Tak.
    > Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

    To Rosjanin czy Ukrainiec?

  • 38. Data: 2013-01-31 08:57:57
    Od: Szpilka <s...@t...pl>

    W dniu 2013-01-31 02:00, Przemek Lipski pisze:

    > Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To Rosjanin czy Ukrainiec?

    Heh, Ukrainiec.
    A co?

    Sylwia

  • 39. Data: 2013-01-31 09:03:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-31 08:57, Szpilka pisze:

    > Heh, Ukrainiec.
    > A co?

    Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

    --
    MN

  • 40. Data: 2013-01-31 10:33:33
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-01-31 09:03, Marcin N pisze:
    > Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

    Albo z gaśnicą vide: Seksmisja.

    Arek

    --