  • 11. Data: 2010-07-13 22:29:15
    Temat: Re: POZEW ROZWODOWY
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-13 23:52, witek pisze:

    > A po co sądowi jego metryka urodzenia?

    > głupi pomysł.
    > po to są wzory, żeby umieścić wszystkie istotne ifnormacje i
    > niekoniecznie pamiętać co jescze powinno być.

    Pod warunkiem, że znaleziony wzór nie ma błędów.

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki

  • 12. Data: 2010-07-14 00:36:28
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 00:28, Roman Rumpel pisze:

    > A teraz pomyśl - a contrario - czy sąd może ograniczyć w ten sposób
    > postępowanie, jeżeli są wspólne małoletnie dzieci?
    >
    > Jak pomyślisz to skończysz hmykać :)

    Co to znaczy hmykać?

    Niedawno moi znajomi brali właśnie *rozwód bez orzekania o winie*.
    Warszawa. Mają dziecko i żadnych świadków do sądu nie przyprowadzali.
    Nie prali przecież brudów (zresztą ich nie mieli).

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-07-14 08:40:28
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-14 02:36, Animka pisze:

> [...]
    > Warszawa. Mają dziecko i żadnych świadków do sądu nie przyprowadzali.
    > Nie prali przecież brudów (zresztą ich nie mieli).

    Ale byłaś na sali w czasie rozprawy?
    Przepis jest jasny - jest małoletnie musi być postępowanie dowodowe
    szersze niż tylko wysłuchanie stron.

    Zresztą masz rację o tyle, ze przepis nie wskazuje na czym miałoby to
    postępowanie dowodowe polegać. Strony/sąd mogą oczywiście przeprowadzić
    inny dowód co do sytuacji rodzinnej małoletniego, choćby jakąś opinię
    psychologa aż po opinię RODK. Tyle że w praktyce się tego nie stosuje,
    bo niepotrzebnie przedłuża sprawę. Jak strony się dogadały, żeby nie
    było orzekania o winie, to bierze się kogoś z rodziny, kto powie kilka
    zdań o tym że mamusia bardzo dobrze się opiekuje dzieckiem a i tatuś
    jest z nim związany i szlus.

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki

  • 14. Data: 2010-07-14 10:19:13
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
    [...]

    Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-07-14 13:43:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
    > [...]
    >
    > Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

    hmmmmm, niech się zastanowie co to znaczy hmykac

  • 16. Data: 2010-07-14 14:56:56
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-14 12:19, Animka pisze:
    > W dniu 2010-07-14 10:40, Roman Rumpel pisze:
    > [...]
    >
    > Nie napisałeś co to znaczy "hmykać".

    Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowiedź do której się odniosłem używając
    tego słowa.

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki

  • 17. Data: 2010-07-14 16:48:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 16:56, Roman Rumpel pisze:

    > Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowiedź do której się odniosłem używając
    > tego słowa.

    Poproszę o znaczenie słowa *hmykać*. SJP takiego wyrazu nie posiada.

    Mnie nie interesuje Twoje odniesienie, bo dla mnie jest nieistotne (być
    może dla twórcy wątku tak).

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-07-14 17:34:42
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    > Zgadnij. Hint - zobacz swoja wypowiedź do której się odniosłem używając
    > tego słowa.

    Daj spokój, to Animka.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 19. Data: 2010-07-14 18:56:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 19:34, Młotkowy pisze:

    > Daj spokój, to Animka.

    A to jakiś młotek z rumplem.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-07-14 20:06:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Animka w <news:i1kpok$k6j$1@node1.news.atman.pl>:

    > Poproszę o znaczenie słowa *hmykać*. SJP takiego wyrazu nie posiada.

    No cóż, masz przykład z literatury...

    "- Hm... - chrzaknałem ze smutkiem.
    - Niech pan nie "hmyka" - powiedział dyrektor Marczak"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]