  • 1. Data: 2010-07-13 08:51:41
    Temat: skarga do WSA (karta pojazdu)
    Od: "max" <l...@a...pl>

    Pytania:
    1) Dlaczego powołując sie do $1 pkt1 rozporządzenia rady ministrów z dnia 16
    grudnia 2003r. w sprawie wysokości oraz szczegółowych zasad pobierania wpisu
    w postępowaniu przed sadami administracyjnymi (Dz. U. Nr221, poz. 2193 ze
    zm.) WSA narzuciło mi opłate 100zł ? Wszedzie w internecie dopatruję się
    wkoty 30zł w tej sprawie więc skąd ta różnica?

    2) Czy muszę jakies pismo pisac o zwrot kosztów ?
    "Strona traci uprawnienie do żadania zwortu kosztów, jezeli bajpóźniej
    przed zamknięciem rozprawy bezpośrednio poprzedzającej wydanie orzeczenia,
    nie zgłosi wniosku o przyznanie naleznych kosztów..."
    Słyszałem, że nawet jak się nie napisze tego wniosku to i tak koszta
    automatycznie zasadza sie na koszt "przegranego".

    3) Muszę uzupełnić braki formalne w pismie do WSA. Składać je bezpośrednio
    do WSA czy przez UM Rybnik ?

    4) Odpowiedź na skargę do WSA z UM Rybnik.
    http://bbartosz.republika.pl/wsa_skarga001_.jpg
    http://bbartosz.republika.pl/wsa_skarga002_.jpg
    http://bbartosz.republika.pl/wsa_skarga003_.jpg
    a)Tak na szybko to widzę że UMR piszę NIEPRAWDĘ w swojej odpowiedzi na
    skargę mianowicie:
    Pismo z dnia 29 marca nie było odebrane 30 marca tylko ok 9 marca.
    Bajer poloega na tym, że nie mam na to dowodu bo podpis skłądałem na
    jakimś druczku w UMR i tylko ni mają date jego odbioru o ile nie sfałszowali
    jeszcze.
    10 maja a 9 czerwca czyli 30 dni - czyli rozumiem zachowano termin
    wniesienia skargi do WSA wiec o co chodzi - liczyć nie umią czy chcą mnie
    wystraszyć?

    5) Skoro UMR kłamie w swoim piśmie do WSA odnośnie terminów doręczenia pisma
    czy ja muszę się do tego odnieś na piśmie ?
    Jeśli nie wniosę to rozumiem uznają że UMR ma racje i zgadzam się z ich
    faktami.

    6) Jak ma wyglądać moja odpowiedź na "odpowiedź UMR na skargę do WSA" ?

    Przepraszam, nie jestem prawnikiem a próbuję to gehennę cąłą z UM Rybnik
    wygrać bo uwazam że mam rację.
    Bardzo proszę o nie pisanie osób które nie sa pewne albo im się wydaje.
    Myślę, że odpowiedzi mogą przydać się innym osobom w przyszłości, które nie
    mają pojęcia o prawie a nie chcą się narażać na koszta związane z obsługa
    prawniczą bo czują się na siłach i same by chciały dowieść swojej racji.
    Chętnie pomogę innym osobom odnośnie karty pojazdu na etapie wcześniejszych
    pism bo sam przez nie przechodziłem a obecnie utknąłem w WSA.

  • 2. Data: 2010-07-13 12:44:40
    Temat: Re: skarga do WSA (karta pojazdu)
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "max" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chętnie pomogę innym osobom odnośnie karty pojazdu na etapie
    > wcześniejszych pism bo sam przez nie przechodziłem a obecnie utknąłem w
    Jak przebrniesz też przez WSA w katowicach i nawet NSA w Warszawie to
    podziel się wówczas wiadomościami. Przydadzą się Twoje doświadczenia.

    Michał

  • 3. Data: 2010-07-14 11:29:25
    Od: "max" <l...@a...pl>

    Widzę nikt nie zna odpowiedzi, nic nei szkodzi już znam odpowiedzi na
    wszystkie pytania.

    Dla pana mecenasa Michała dziękuję za cenne podpowiedzi - zmień nik bo nie
    pasuje ;)

    Dla informacji to ja jestem przed rozprawa jeszcze ale kolega mój już po
    wyroku (uchylkono decyzję) i czeka na uprawomocnienie, kilka dni pozostało.
    Nawet gdyby się odwołali to tylko formalność skoro w WSA wygrał.
    Nie słyszałem aby po wygranej w WSA w sprawie karty pojazdu ktoś przegrał w
    wyższej instalacji.

    Dla zainteresowanych - więcej informacji odnośnie karty pojazdu znajdą
    państwo na stronach:
    http://www.forumprawne.info/prawo_administracyjne/
    http://forum.prawnikow.pl/prawo-administracyjne-f11.
    html