  • 1. Data: 2010-07-13 15:21:00
    Temat: POZEW ROZWODOWY
    Od: "NieZnamSie" <n...@o...pl>

    Bardzo prosze, czy ktoś może mi tutaj wkleic, przesłać lub odesłac do www gdzie
    znajdę:
    POZEW ROZWODOWY BEZ ORZEKANIA O WINIE

    Google dwie pierwsze strony wyniki to strony gdzie trzeba wysylać smsy. Jedna
    ze stron... - i juz się naciłąem, 3,66 w tył, a formularz reklamacyjny nie
    działa.

    Prosze o pomoc: jak skonstruowac POZEW O ROZWOD BEZ ORZEKANIA O WINIE

    Dziekuje za pomoc
    NZS

  • 2. Data: 2010-07-13 15:58:07
    Temat: Re: POZEW ROZWODOWY
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    NieZnamSie wrote:
> [...]
    > działa.
    >
    > Prosze o pomoc: jak skonstruowac POZEW O ROZWOD BEZ ORZEKANIA O WINIE

    to my chyba jakies inne google mamy.

    Pierwszy link z googli

    http://www.pryzmat.org.pl/porady/wzorypism/sprawyrod
    zinne/04Pozew%20o%20rozwod%20bez%20orzekania%20o%20w
    inie.doc

  • 3. Data: 2010-07-13 16:54:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-13 17:21, NieZnamSie pisze:
> [...]
    > działa.
    >
    > Prosze o pomoc: jak skonstruowac POZEW O ROZWOD BEZ ORZEKANIA O WINIE

    Tu masz wzory:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Rozw%C3%B3d+bez+
    orzekania+o+winie&btnG=Szukaj

    Patrz: PDF i DOC

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-07-13 20:30:01
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-13 18:54, Animka pisze:

    > Tu masz wzory:
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Rozw%C3%B3d+bez+
    orzekania+o+winie&btnG=Szukaj

    > Patrz: PDF i DOC

    Tak tylko dla porządku - otworzyłem sobie pierwszy doc z listy i kilka
    śmiesznostek - po co numerowanie w petitum skoro jest tylko jeden punkt?
    No i druga uwaga - we wzorze jako dowód wskazano odpis skrócony aktu
    małżeństwa - sąd od sprawy rozwodowej wymaga odpisu pełnego. Złożenie
    skróconego tylko niepotrzebnie opóźni sprawę.

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki

  • 5. Data: 2010-07-13 21:11:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Roman Rumpel w <news:i1iicd$ahr$1@news.onet.pl>:

    orzekania+o+winie&btnG=Szukaj

    > Tak tylko dla porządku - otworzyłem sobie pierwszy doc z listy i kilka
    > śmiesznostek - po co numerowanie w petitum skoro jest tylko jeden punkt?

    Bo ktoś wyciął 2) w którym stało, że powódka wnosi o orzeczenie winy
    pozwanego?

    > No i druga uwaga - we wzorze jako dowód wskazano odpis skrócony aktu
    > małżeństwa - sąd od sprawy rozwodowej wymaga odpisu pełnego. Złożenie
    > skróconego tylko niepotrzebnie opóźni sprawę.

    Czy taki pełny odpis jest dowodem na
    "Z małżeństwa strony nie posiadają żadnych dzieci."?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-07-13 21:19:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-13 23:11, 'Tom N' pisze:

    > Czy taki pełny odpis jest dowodem na
    > "Z małżeństwa strony nie posiadają żadnych dzieci."?

    Pewnie jeszcze metryki urodzenia swoje i dzieci sąd sobie zażyczy ;-)
    A tak w ogóle to trzeba pisać z głowy, a nie na jakichś wzorach.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-07-13 21:27:52
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-13 23:19, Animka pisze:

    > Pewnie jeszcze metryki urodzenia swoje i dzieci sąd sobie zażyczy ;-)
    > A tak w ogóle to trzeba pisać z głowy, a nie na jakichś wzorach.

    No jak są niepełnoletnie dzieci, to oczywiście trzeba załączyć odpisy
    aktów urodzenia. No i jak są niepełnoletnie dzieci to trzeba jakiegoś
    świadka sądowi dać, żeby sąd mógł go przesłuchać na okoliczność sytuacji
    rodzinnej małoletnich. Dobrze też w takim pozwie zaproponowac od razu
    sposób sprawowania opieki nad dziećmi i ew. uregulować kontakty z
    dzieckiem tego małżonka, który z dzieckiem nie będzie mieszkał.
    Jak dzieci nie ma, to się po prostu pisze w ozwie, ze małżeństwo nie ma
    małoletnich dzieci/w ogóle nie ma dzieci

    --
    nowy komputer, bez sygnaturki

  • 8. Data: 2010-07-13 21:45:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-13 23:27, Roman Rumpel pisze:
    > No i jak są niepełnoletnie dzieci to trzeba jakiegoś
    > świadka sądowi dać, żeby sąd mógł go przesłuchać na okoliczność sytuacji
    > rodzinnej małoletnich.

    Na sprawie bez orzeczenia o winie? Hmmm

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-13 21:52:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Pewnie jeszcze metryki urodzenia swoje i dzieci sąd sobie zażyczy ;-)

    A po co sądowi jego metryka urodzenia?

    > A tak w ogóle to trzeba pisać z głowy, a nie na jakichś wzorach.

    głupi pomysł.
    po to są wzory, żeby umieścić wszystkie istotne ifnormacje i
    niekoniecznie pamiętać co jescze powinno być.

  • 10. Data: 2010-07-13 22:28:38
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-07-13 23:45, Animka pisze:

    > Na sprawie bez orzeczenia o winie? Hmmm

    Zamiast hmykac przeczytaj uważnie Art. 442 kpc. Jeżeli pozwany uznaje
    żądanie pozwu, a małżonkowie nie mają wspólnych małoletnich dzieci, sąd
    może ograniczyć postępowanie dowodowe do przesłuchania stron.

    A teraz pomyśl - a contrario - czy sąd może ograniczyć w ten sposób
    postępowanie, jeżeli są wspólne małoletnie dzieci?

    Jak pomyślisz to skończysz hmykać :)

    nowy komputer, bez sygnaturki