  • 51. Data: 2009-01-27 21:51:24
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-27 22:20:38 +0100, Johnson <j...@n...pl> said:

    > A skąd pomysł że miałby to by być w prawie o ruchu drogowym?

    Dobrze, może być Ustawa o Policji albo jakikolwiek inny akt prawny.
    Podasz, czy tak tylko będziesz bił pianę?

    de Fresz

  • 52. Data: 2009-01-27 21:52:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    de Fresz pisze:

    > Dobrze, może być Ustawa o Policji albo jakikolwiek inny akt prawny.
    > Podasz, czy tak tylko będziesz bił pianę?

    Wiem, ale nie powiem. Wystarczy pomyśleć.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 53. Data: 2009-01-27 22:00:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał
    > A jakaś podstawa prawna? Bo w PoRD nie kojażę nic na ten temat.

    Kpow. Postępowanie mandatowe. Może nie znaczy musi.

  • 54. Data: 2009-01-27 22:00:58
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Johnson pisze:

    > Wiem, ale nie powiem. Wystarczy pomyśleć.

    phi, ja tam wiem juz jakie bedzie wyrok ale tez nie powiem skąd wiem.
    Wystarczy pomyslec.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 55. Data: 2009-01-27 22:02:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arni pisze:

    > phi, ja tam wiem juz jakie bedzie wyrok ale tez nie powiem skąd wiem.
    > Wystarczy pomyslec.

    Ja też wiem [z dużym prawdopodobieństwem], bo myślę :)

  • 56. Data: 2009-01-27 22:02:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    [...]

    > na pierwszy rzut oka to kierujący skręcając ma wszystko sprawdzić i ustąpić
    > pierwszeństwa, łącznie z tymi, którzy poruszają się nieprzepisowo.

    Nawet rowerzyście na przejeździe dla rowerów nie musi bezwzględnie
    ustępować - przepis skreślono.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2009-01-27 22:03:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glnvgr$8i5$1@node2.news.atman.pl Alek <a...@o...pl>
    pisze:

    > Czy dobrze rozumiem, że rowerzysta uderzył w prawy bok samochodu?
    > Jeśli tak, to oznaczałoby, że wcześniej przed zakrętem tato wyprzedzał
    > tego rowerzystę. I mógł się go spodziewać na pasach...
    > To tak z mojego doświadczenia jako kierowcy.
    Trudno już czytać spokojnie te nonsensy, naprawdę.
    Debil na rowerze powinien zleźć z roweru przed przejściem dla pieszych i
    rozejrzeć się aby nie dokonać wtargnięcia, zaś kierowca mógł takiego właśnie
    zachowania się spodziewać.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2009-01-27 22:03:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał

    > Dawaj podstawę prawną.

    Art. 3-4 Pord.

  • 59. Data: 2009-01-27 22:05:30
    Od: Wojtaszek <@>

    SDD pisze:
    > A jest juz w sprawie akt oskarzenia? Jak brzmi tresc postanowienia o
    > przedstawieniu zarzutow? Tresc zarzutu jaka jest?

    nie ma

  • 60. Data: 2009-01-27 22:06:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glo099$5jd$3@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > myślę
    Jak zwykle rzucasz nieprawdopodobne tezy bez dowodów. :)

    --
    Jotte