  • 1. Data: 2009-01-27 17:39:22
    Temat: Była nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia?
    Od: "kermit12" <k...@g...pl>

    Witam

    Na stronach swojego powiatowego Urzędu Pracy znalazłem informację, że urząd
    wstrzymał przyjmowanie wniosków o staż ze względu na nowelizację ustawy o
    promocji zatrudnienia. Oczywiście w necie nie mogę znaleźć żadnych
    konkretnych informacji na ten temat i zastanawiam się czy to nie jest jakaś
    ściema, a chodzi zupełnie o coś innego. Oto link do strony informacyjnej UP
    http://www.pup-zawiercie.pl/index.php?urzad/aktualno
    sci/news74

    Czy ktoś z Was mógłby wyjaśnić jakie zmiany zostały wprowadzone, że podjęli
    taką decyzję?

  • 2. Data: 2009-01-27 18:13:23
    Od: "pytajnik" <p...@s...pl>

    porównaj sobie ustawę starą z nową i zobaczysz jak dużo jest zmian. wcale
    nie dziwię się dyrektorzy PUPów wolą poczekać na wyjaśnienia do ustawy. poza
    tym w styczniu PUPy zdaje się jeszcze nie mają rozdysponowanych środków.
    więc to nie 'ściema' (jak mogłaby tu być ściema) ?

  • 3. Data: 2009-01-28 08:57:49
    Od: " kermit12" <k...@g...pl>

    pytajnik <p...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > tym w styczniu PUPy zdaje się jeszcze nie mają rozdysponowanych środków.
    > więc to nie 'ściema' (jak mogłaby tu być ściema) ?

    Więc tak. Na stronie http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/ustawy/1196_u.htm
    znalazłem tekst znowelizowanej ustawy z dn. 19 grudnia 2008r. Art. 40 ww.
    ustawy mówi, że wchodzi ona w życie w ciągu 14 dni od ogłoszenia, a więc
    teoretycznie już powinna obowiązywać. Pisząc ściema miałem na myśli właśnie
    to czy nie jest to wymówka, a tak naprawdę problem leży gdzie indziej - brak
    środków. W każdym razie nadal nie rozumiem o co biega.

  • 4. Data: 2009-01-29 07:23:31
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 08:57:49 +0000 (UTC), kermit12 napisał(a):

> [...]
    > to czy nie jest to wymówka, a tak naprawdę problem leży gdzie indziej - brak
    > środków. W każdym razie nadal nie rozumiem o co biega.

    14 dni od daty opublikowania. A opublikowana była 17 stycznia 2009 r, czyli
    w życie wejdzie 1 lutego. Ale nie tylko sama ustawa jest ważna.
    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl