  • 1. Data: 2005-01-20 13:25:26
    Temat: PO i SLD musza odejsc
    Od: "bouku.." <g...@p...onet.pl>

    Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest zerwanie z
    ukladem kontraktowym zawartym w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura zydowska
    z Solidarnosci.
    PZPR jak wiemy przeksztalcila sie pozniej w SDRP i potem w SLD i SLDbis
    czyli zydowski odlam SdPl Bermana-Borowskiego. Agentura zydowska z
    Solidarnosci utworzyla w mysl planu Gieremka (slynny wywiad dla Polityki z
    1981 roku) kilka partii, czyli UD pozniejsza UW, ROP, PC dzisiejsze PiS,
    KPN, UPR i pozniej AWS przeksztalcona w zydo-masonska PO. Nie jest mozliwe
    zerwanie z komunizmem i post-komunizmem, a co za tym idzie z
    mafijno-strukturalnym systemem bez wylaczenia z zycia politycznego wyzej
    wymienionych ukladowych partii. Dlatego dla kazdego patrioty, chcacego
    lepszego zycia w Polsce dla wszystkich, niezbedna jest walka lub wykazanie
    checi o wylaczenie powyzszych partii z zycia publicznego w Polsce.
    Najwiekszym zagrozeniem dla demokracji jest obecnie SLD, SLDbis czyli SdPl,
    UW i PO czyli wczesniejsze AWS. Te partie dla dobra naszego kraju nalezy
    bezwarunkowo wykluczyc z parlamentu. Mozemy sie tu sprzeczac co do PiS,
    reszta sie nie liczy. Zatem, jezeli zdelegalizowac SLD to i SdPl, PO i UW,
    bo te wszystkie partie sa uwiklane w mafijny styl nie-rzadow. Jesli ktos
    chce jeszcze brac czynny udzial w wyborach, musi sobie zdac z powyzszego
    sprawe. To te wlasnie partie najbardziej boja sie ujawnienia wszystkich
    teczek SB, w ktorych ich czlonkowie w najobrzydliwszym stopniu wystepuja.

    Dla dobra przyszlosci Polski do przyszlego parlamentu powinny wejsc tylko
    niniejsze partie:
    LPR, Samoobrona, PSL i PiS, reszta musi odejsc w niepamiec. Przydalaby sie
    tu jeszcze dla lepszej kontroli mala reprezentacja jakiejs partii narodowej
    w stylu np. PPN.

    Przyszly parlament Polski, zeby zycie tu moglo sie wreszcie w miare
    normalnie rozwijac, powinien wygladac nastepujaco:

    LPR - 41 %
    Samoobrona - 29 %
    PSL - 14 %
    PiS - 10 %
    PPN - 6 %

    W tym ukladzie LPR powinna rzadzic w koalicji z PiS.

    Dobry uklad dla Polski na poczatek rozwoju starogreckiej demokracji, bylaby
    rowniez analogicznie odwrotna sytuacja:

    Samoobrona - 39 %
    LPR - 31 %
    PiS - 14 %
    PSL - 10 %
    PPN - 6 %

    W tym ukladzie Samoobrona powinna z PSL stworzyc rzadzaca koalicje.

    bouku..

    PS. Po ostatnich histerycznych atakach PO i SdPl na Leppera, domagajacych
    sie wykluczenia go z komisji sledczej ds PZU, robia mu oni przy tym dobra
    kampanie. Nalezy podkreslic, ze Lepper jest wylacznie karany prawomocnie
    wyrokami stricte politycznymi. Im wiecej takich, tym wiekszy z niego
    opozycjonista. Blokady drog i wysypywanie importowanego nielegalnie zboza na
    tory, to przy wyczerpaniu mozliwosci jakichkolwiek interwencji politycznych,
    sa to niewatpliwie ostateczne srodki demokratyczne, tak samo jak powstanie
    zbrojne. Lepper zaczyna ponownie wzbudzac moja i z pewnoscia milionow
    Polakow sympatie. Boja sie go jak widac prawdziwi przestepcy kryminalni z PO
    i SLD + ta bis, ktorzy rozkradli cala Polske. Taki np. Zyd Jan Krzysztof
    Bielecki (o Stolzmanie nie wspomne), zanim zostal premierem nie mial nic, a
    teraz ma setki hektarow? Kto ich rozliczy?

  • 2. Data: 2005-01-20 13:37:15
    Temat: Re: PO i SLD musza odejsc
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *bouku..* wrote in <news:csobte$n0f$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest zerwanie z
    > ukladem kontraktowym zawartym w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura zydowska
    > z Solidarnosci.

    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 3. Data: 2005-01-20 13:45:39
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Użytkownik bouku.. napisał:
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac,

    A właśnie Lepperowi uchylono Immunitet :) - żeby sie Polska mogła
    normalnie rozwijać

  • 4. Data: 2005-01-20 14:04:45
    Od: "bouku.." <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:csocfl$erk$1@inews.gazeta.pl...

    > A właśnie Lepperowi uchylono Immunitet :) - żeby sie Polska mogła
    > normalnie rozwijać

    To sa te wlasnie jego polityczne przestepstwa. Ujawnianie skorumpowanych
    politykow i aferzystow, ktorzy doprowadzili nasz kraj do ruiny.

    Kiedys za mniejsze rzeczy SB torturowala ludzi.
    Widac nie czytales mojego watku do konca.

    bouku...

  • 5. Data: 2005-01-20 14:50:43
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Użytkownik bouku.. napisał:

    > Kiedys za mniejsze rzeczy SB torturowala ludzi.

    A wiesz kiedys za bycie żydem i chrześcijaninem traciło sie życie? A
    jeszcze wczesniej, a jeszcze wczesniej Zaraz powiesz że Czesi powinny
    dostać odszkodowanie z Zaolzie. Czy ty wiesz, że jestes na grupie prawo
    a nie
    pl.rec.prywatne_urazy_i_nienawiść_wysłuchane_w_wiado
    mej_stacji_z_Torunia?
    Podżeganie dp przestępstwa jest przestępstwem: Fałszywe oskarżenia
    również. Nacjonalizm i antysemityzm też. Wstydź się . A mówi Pismo: Nie
    będziesz przedstawiał fałszywego świadectwa przeciw bliźnim swoim ! A
    także : Kochaj bliźniego jak siebie samego !
    WSTYD i marsz do spowiedzi

  • 6. Data: 2005-01-20 14:57:41
    Od: "bouku.." <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:csog99$52u$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > będziesz przedstawiał fałszywego świadectwa przeciw bliźnim swoim ! A
    > także : Kochaj bliźniego jak siebie samego !

    To sa dopiero brednie co piszesz. Domaganie sie rownosci dla wszystkich, a
    nie przywileje tylko dla Zydow to nie jest zadne przestepstwo. Nacjonalizm
    nie jest zadnym przestepstwem, a wyimaginowany "antysemityzm" ma byc
    zwalczany przez Unie Europejska. Tyle tylko, ze za obrone wartosci
    spolecznych nie mozna karac.

  • 7. Data: 2005-01-20 15:05:51
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Użytkownik bouku.. napisał:

> [...]
    > nie jest zadnym przestepstwem, a wyimaginowany "antysemityzm" ma byc
    > zwalczany przez Unie Europejska. Tyle tylko, ze za obrone wartosci

    NO COMMENTS :) bo z krzesła spadnę

  • 8. Data: 2005-01-20 15:17:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tommy di Simone wrote:

    > A wiesz kiedys za bycie żydem i chrześcijaninem traciło sie życie?

    [ciach]

    Czy mógłbyś przestać dokarmiać tego trollującego debila?

  • 9. Data: 2005-01-20 15:20:33
    Od: "bouku.." <g...@p...onet.pl>

    wiadomości news:csoi1d$575$3@opal.futuro.pl...

    > [ciach]
    >
    > Czy mógłbyś przestać dokarmiać tego trollującego debila?

    Nie probuj Panie Lawa ludzmi manipulowac.

    bouku..

  • 10. Data: 2005-01-20 15:33:32
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    > Czy mógłbyś przestać dokarmiać tego trollującego debila?

    Masz rację - ale zdaje sie jest to kiepski prowokator