  • 1. Data: 2005-01-20 10:05:43
    Temat: mandat od Straży Gminnej
    Od: "iso" <a...@i...pl>

    Co to jest ta Straż Gminna i dlaczego dostaje od nich mandaty za
    przekroczenie prędkości z jakiegoś fotoradaru?

    Wydawało mi się, że od tego jest Policja czy się coś zmieniło?

  • 2. Data: 2005-01-20 11:44:21
    Temat: Re: mandat od Straży Gminnej
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 Jan 2005 11:05:43 +0100,
    iso <a...@i...pl> screamed:
    > Co to jest ta Straż Gminna i dlaczego dostaje od nich mandaty za
    > przekroczenie prędkości z jakiegoś fotoradaru?

    Poniewaz przekroczyles predkosc na obszarze dzialania ich
    fotoradaru. (:

    > Wydawało mi się, że od tego jest Policja czy się coś zmieniło?

    Od tego rowniez jest Policja.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:42:57 user up 10497 days, 0:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Overflow on /dev/null; please empty the bit bucket.

  • 3. Data: 2005-01-20 12:14:03
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 11:05:43 +0100, iso napisał(a):

    > Co to jest ta Straż Gminna i dlaczego dostaje od nich mandaty za
    > przekroczenie prędkości z jakiegoś fotoradaru?
    >
    > Wydawało mi się, że od tego jest Policja czy się coś zmieniło?

    Kierowca jest obowiazany znać przepisy i wiedzieć kto kiedy i co ma prawo
    kontrolować w ruchu drogowym.Ponadto powinien wiedzieć jak i kiedy się
    zachować na drodze publicznej.
    JanuszHr

  • 4. Data: 2005-01-20 15:01:46
    Od: "iso" <a...@i...pl>

    > Poniewaz przekroczyles predkosc na obszarze dzialania ich
    > fotoradaru. (:

    To teraz jest skok na kase, widze.
    W miejscu gdzie przekroczyłem prędkość wszyscy ją przekraczali.
    Kto dostanie kase z mandatu?

  • 5. Data: 2005-01-20 15:03:18
    Od: "iso" <a...@i...pl>

    > Kierowca jest obowiazany znać przepisy i wiedzieć kto kiedy i co ma prawo
    > kontrolować w ruchu drogowym.Ponadto powinien wiedzieć jak i kiedy się
    > zachować na drodze publicznej.

    Nie trzeba się na wszystkim znać. Urzędy robią dziwne rzeczy to nie dziw
    się,
    że jestem podejrzliwy.

  • 6. Data: 2005-01-20 15:49:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "iso" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To teraz jest skok na kase, widze.
    > W miejscu gdzie przekroczyłem prędkość wszyscy ją przekraczali.

    Nie skarż;)))

    > Kto dostanie kase z mandatu?

    Urząd Gminy.

    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-01-20 17:18:26
    Od: "iso" <a...@i...pl>

    > Nie skarż;)))

    nie kabluje nikogo tam nie znałem co jechali.

    Jechałem, wyjechałem z miejscowości i drogą krajową jechałem 87
    i dostałem po oczach jakimś czerwonym flashem.

    > Urząd Gminy.

    Skok na kase obywateli to jest dla mnie.
    Niech tam postawią policjanta a nie jakieś urządzenia.
    Rzadnych wyjaśnień nie można złożyć,
    a może jechałem do szpitala?

  • 8. Data: 2005-01-20 17:57:18
    Od: "MiSzA" <meritummalpabuziaczekkropkapl>

    > Nie trzeba się na wszystkim znać.

    Ciekawe jak żeś dostał prawo jazdy...
    Nieznajomość prawa szkodzi - i bardzo dobrze.

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury w ramach nadrabiania zaległości.

  • 9. Data: 2005-01-20 18:05:13
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 16:03:18 +0100, iso napisał(a):

    > Nie trzeba się na wszystkim znać. Urzędy robią dziwne rzeczy to nie dziw
    > się,
    > że jestem podejrzliwy.

    Jeżeli jesteś kierowcą to ta wiedza dla ciebie jest obowiązkowa.
    Co do samego faktu ,że straże gmninne maja takie prawa to uważam ,że
    delikatnie mówiąc jest to jakaś paranoja.Te straże gminne powinne byc dawno
    rozwiązane.
    Co do fotoradarów to mają rację Ci co mówią ,że to są maszynki do nabijania
    kasy a nie mają nic wspólnego z poprawa bezpieczeństwa na drogach.
    JanuszHr

  • 10. Data: 2005-01-20 18:08:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > Co do fotoradarów to mają rację Ci co mówią ,że to są maszynki do
    > nabijania
    > kasy

    Święta racja.

    >a nie mają nic wspólnego z poprawa bezpieczeństwa na drogach.

    A tu się nie zgadzam. Ludzie jeżdżą wolniej, choć być może nakładają tu się
    fotoradary i drogie paliwo.

    Pzdr
    Leszek