  • 31. Data: 2005-09-06 12:11:41
    Temat: Re: PKP- Mandat za przekroczenie wieku studenta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > w komunikacji miejskiej nie ma ograniczenia wieku

    Jest, jest.

    I dotyczy studentów...

    ...tyle że studiów zagranicznych ;-P

    Co do lokalnych to masz rację - moje przeoczenie (dawno nie byłem
    studentem ani klientem komunikacji miejskiej).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 32. Data: 2005-09-06 15:00:08
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    > chciał pójść na rękę.
    >
    > Teraz płacz i płać.

    Buraczki to w polu rosną. A jeśli miała by to być jakaś obelga pod moim
    adresem to świadczy ona tylko o skrajnie niskim poziomie twojej kultury. I
    Spójrz na dół. Słoma ci z butów jeszcze wystaje.

    Nie pozdrawiam i nie licz więcej na odpowiedz. Dalsza dyskusja z tobą nie ma
    sensu.

    Seba

  • 33. Data: 2005-09-06 15:19:06
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@...wp.pl> napisał w wiadomości
    >Dalsza dyskusja z tobą nie ma
    > sensu.

    Aleś odkrycia dokonał;))

    Pzdr
    Leszek

  • 34. Data: 2005-09-06 15:47:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Seba wrote:

    > Nie pozdrawiam i nie licz więcej na odpowiedz.

    To raczej ty liczyłeś na odpowiedź (a raczej pomoc w wymiganiu się od
    należnej opłaty).

    Tak czy inaczej *plonk* i życzę ci wyjątkowo upierdliwej windykacji.

  • 35. Data: 2005-09-06 15:49:59
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Seba wrote:

    > Jest to gdzieś napisane? No jakas podstawa prawna tego co mowisz?

    Zapewne regulamin PKP.

    > To troche nie to samo.Wiem ze nie wolno krasc. Rodzice mnie nauczyli .Niestety
    > nie byli prawnikami i nic mi nie mowili o rozporzadzeniach ministra transportu.

    Zatem ktos, kogo rodzice nie nauczyli, ze nie wolno krasc moze robic to
    bezkarnie? A jesli ktos na ulicy wybije Ci zeby i powie, ze rodzice go
    tego nie nauczyli to jest wolny?

    > Spisal mnie z legitymacji studenckiej ktora moglem przeciez zgubic.

    To tym bardziej, skoro zgubiles legitymacje nalezy Ci sie kara.

    --
    Filip.

  • 36. Data: 2005-09-06 15:52:18
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Filip Ozimek wrote:

    > To tym bardziej, skoro zgubiles legitymacje nalezy Ci sie kara.

    W tym sensie: skoro zgubiles przed kontrola i nie miales w trakcie
    kontroli dokumentu uprawniajacego do ulgi. Jesli zgubiles po kontroli to
    i tak nie ma to znaczenia bo w momencie kontroli byl niewazny.

    --
    Filip.

  • 37. Data: 2005-09-06 19:58:36
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Zależy w jakim mieście. W Warszawie studenci jeżdżą ze zniżką do
    > końca życia.

    Nie tylko tam. Art. 188 prawa o szkolnictwie wyższym.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 38. Data: 2005-09-07 05:28:17
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Tue, 06 Sep 2005 01:41:27 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Też mi student...
    >
    > Nie dość, że kaleczysz język, to jeszcze nie rozumiesz, jak ci się to
    > delikatnie wytyka. Szkoda, że za to mandatów nie wystawiają ;->

    A wiesz, ze zdaje mi sie, ze juz teraz obie formy sa poprawne:)
    Tak zeby dostosowac jezyk do wspolczesnosci:)
    Ale glowy za to nie dam...

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 39. Data: 2005-09-07 05:32:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janusz wrote:

    > A wiesz, ze zdaje mi sie, ze juz teraz obie formy sa poprawne:)
    > Tak zeby dostosowac jezyk do wspolczesnosci:)
    > Ale glowy za to nie dam...

    Jaaasne. Podobnie jak 'ja szłem' (i w konsekwencji 'on szeł') oraz
    k*.*wa zamiast przecinka.

  • 40. Data: 2005-09-07 06:27:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ludzie w kasach nie są telepatami i nie wiedzą, czego ty nie wiesz.
    > Należy się zapytać.

    w ten sposob sprzedaz biletu trwala by godzine
    a podstawowych informacji nie ma tam gdzie byc powinny

    > Jeśli coś ci śmierdzi, to zawrzyj gębę.

    za daleko siedzisz, nie siegne