  • 1. Data: 2005-09-05 19:43:01
    Temat: zgubione skierowanie do lekaza :(((
    Od: "Łukasz [oleśnica]" <l...@g...com>

    pomijajac ze nfzty itp sa popieprzone mam pytanie:
    dostalem skierowanie od lekaza "rodzinnego?"
    do lekaza specjalisty.
    skierowanei dostalem 5 sierpnia 2005
    jeszcze 5 sierp poszedlem sie tam zarejestrowac
    pani wziela ode mnei skierowanie, wypelnila
    papierki jakies i dala mi termin na 9 wrzesnia 2005.
    Oddala mi skierowanie , ktore zgubilem.
    Czy mi jest potrzebne? Co moze zrobic?

    Pozdrawiam i nie wiem czy na dobra grupe trafilem? :)

  • 2. Data: 2005-09-05 20:12:26
    Temat: Re: zgubione skierowanie do lekaza :(((
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Łukasz [oleśnica]" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > pomijajac ze nfzty itp sa popieprzone mam pytanie:
    > dostalem skierowanie od lekaza "rodzinnego?"

    Lekarze rodzinni zajmuja sie tez dysleksja?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-06 07:42:00
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Łukasz [oleśnica]" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Lekarze rodzinni zajmuja sie tez dysleksja?

    to dysortografia.
    dysleksja to problem w czytaniu.:)
    Pozdrawiam Maver