  • 1. Data: 2005-09-05 20:37:05
    Temat: Groźba karalna
    Od: y...@g...pl

    W maju skoczył do mnie jeden gość. Trochę mnie poszturchał, groził gazem,
    groził słownie. Wezwałem Policję i złożyłem zawiadomienie o przestępstwie.
    To było pod jego blokiem, nie szukałem na razie świadków, opisałem tylko na
    Policji przebieg wydarzeń z mojego punktu widzenia.

    Dziś dostałem postanowienie o umorzeniu śledztwa. Fragment uzasadnienia:

    "(...)W sprawie tej wszczęto i przeprowadzono postępowanie przygotowawcze,
    w trakcie którego wykonano szereg czynności procesowych - przesłuchano
    wielu świadków zdarzenia, w tym S.S jak i M.M., którzy stwierdzili, iż nie
    słyszeli, aby pod adresem X.X. z ust. J.K. padły słowa gróźb. Jak również
    sam podejrzany J.K. przesłuchany w charakterze podejrzanego oświadczył, iż
    nie groził X.X., w związku z tym postanowiono jak na wstępie."

    Fajne?

    Ale co dalej?

  • 2. Data: 2005-09-05 20:41:14
    Temat: Re: Groźba karalna
    Od: "jaQbek" <n...@a...w.stopce>

> [...]
    > sam podejrzany J.K. przesłuchany w charakterze podejrzanego oświadczył, iż
    > nie groził X.X., w związku z tym postanowiono jak na wstępie."

    Typowe działanie polskiej policji ...

    > Ale co dalej?
    Nie jestem prawnikiem, ale może można się gdzies odwołać ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 3. Data: 2005-09-05 20:55:34
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Typowe działanie polskiej policji ...

    Masz prawo zalic sie na to postanowienie do prok nadrzednego w terminie 7
    dni od doreczenia tego postanowienia. Masz tez prawo przejrzec akta.

    Cezar

  • 4. Data: 2005-09-05 21:14:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    y...@g...pl wrote:

    > Fajne?
    >
    > Ale co dalej?

    Odwołanie i powołanie własnych świadków.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-09-05 21:23:22
    Od: "jaQbek" <n...@a...w.stopce>

    > Masz prawo zalic sie na to postanowienie do prok nadrzednego w terminie 7
    > dni od doreczenia tego postanowienia. Masz tez prawo przejrzec akta.

    Po 1 zł za stronę, czy ile tam teraz liczą ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 6. Data: 2005-09-05 21:28:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jaQbek napisał(a):

    > Po 1 zł za stronę, czy ile tam teraz liczą ?

    przecież nie za wgląd w akta

    KG

  • 7. Data: 2005-09-06 03:53:02
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "jaQbek" <n...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Typowe działanie polskiej policji ...

    Model sowiecki bardziej ci odpowiadał. Dostałbyś w mordę i przyznał do
    wszystkiego;))

    --
    Pozdr
    Leszek