  • 91. Data: 2016-12-29 16:56:37
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Ziobro aplikowal w prokuraturze.

    I co? Zdał egzamin? Dlaczego nie znalazł pracy w prokuraturze?

    > No i Ziobro przez 8 lat nie rzadzil, a inna wladza jakos sytuacji nie
    > uzdrowila.
    >
    > Co prawda inna wladza wprowadzila jedna rewolucje, ktora Ziobro na
    > koniec zablokowal, a tu akurat srodowiska prawnicze tez byly za
    > zablokowaniem, bo zbyt rewolucyjna byla..

    Nie była zbyt rewolucyjna, tylko kretyńska z jednego prostego powodu -
    wymieszano 2 systemy prawne. I to wymieszano bez ładu i składu.

    > Sady, czy prokuratury ?

    Sądy.

    > Ponoc zdal.

    Za którym razem, na ile i dzięki czyjej protekcji? Nie wiesz? Poszukaj...

    --
    Sonn

  • 92. Data: 2016-12-29 17:32:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 16:56 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    (...)

    Sonn zwyczajnie idiotą jest.
    Nie odróżnia organów ścigania, władzy sądowniczej i co tam...

    Mąż mu w łeb da, że się w internetach udziela, zamiast "udzielać" jemu!

    --
    Trefniś

  • 93. Data: 2016-12-29 19:15:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo to sun off the beach ;-))

    -----

  • 94. Data: 2016-12-31 21:24:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 19:15 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

    > Bo to sun off the beach ;-))

    Jak pisałem - Sonn to "opozycyjny intelektualista", coraz bardziej to
    powszechne wśród opozycji!
    Źle, to grozi kolejną kadencją PiS i Dudy!

    Sonn - "Zdał egzamin? To dlaczego nie znalazł pracy w prokuraturze?"
    Pytanie do "opozycyjnych intelektualistów" - czy Prokurator Generalny
    pracuje w prokuraturze?
    :O
    Dawajcie!!!
    :)

    --
    Trefniś

  • 95. Data: 2017-01-01 19:03:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W P0-wskiej (LSD-ckiej, UW-ckiej) reżimowej prokuraturze? Żeby teraz mieli na niego
    krechę?

    -----

  • 96. Data: 2017-01-01 22:05:54
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 29 Dec 2016 05:00:55 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Naprawde? To chyba nie w mainstremie...
    > Gdzie? Jakie to postulaty?

    Nie czytasz wyborczej, to i guzik wiesz :)

  • 97. Data: 2017-01-01 22:08:32
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 29 Dec 2016 02:16:21 +0100, w
    <586463cf$0$50551$b1db1813$1...@n...astraweb.co
    m>, Sonn
    <x...@p...onet.pl>:

    > I co? Myślisz że PiSowska tłuszcza cokolwiek z tego zrozumie?

    Nie sądzę :).
    Taki na przykład Trefniś już na przykład się ujawnił ze złotymi myślami
    nieskalanymi intelektualnym wysiłkiem :))

  • 98. Data: 2017-01-01 23:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rg n...@o...pl ...

    > Nie czytasz wyborczej, to i guzik wiesz :)

    Na tym polega piekno dyskusji - zamiast mowic o mnie, mogłes podac jakies
    argumenty :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 99. Data: 2017-01-02 10:35:44
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 1 Jan 2017 22:01:00 +0000 (UTC), w
> [...]

    > Użytkownik rg n...@o...pl ...

    > Na tym polega piekno dyskusji - zamiast mowic o mnie, mogłes podac jakies

    https://www.google.pl/search?q=jak+usprawnic+sadowni
    ctwo&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei
    =qR5qWNn9I83i8AfB6qfQCA#q=jak+usprawnic+s%C4%85downi
    ctwo

  • 100. Data: 2017-01-02 18:39:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rg n...@o...pl ...

    > https://www.google.pl/search?q=jak+usprawnic+sadowni
    ctwo&ie=utf-8&oe=ut
    > f-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=qR5qWNn9I83i8AfB6q
    fQCA#q=jak+usprawni
    > c+s%C4%85downictwo

    No i?
    Na pierwszej i drugiej stronie nic z wyborczej...
    Słabo jak na wielka mainstream'owa dyskusje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie