  • 81. Data: 2016-12-27 20:45:58
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-22 o 23:15, Trefniś pisze:

    > Co do "kondycji" pracowników CBA (i innych tego typu służb) wiem, o czym
    > piszesz.
    > Ale pewnie nie do końca rozumiesz te mechanizmy :)

    A co tu rozumieć? Zwykła policja polityczna i nic poza tym. Poza tym
    doskonale wiem jakie odpady z CBŚ i Policji tam lądowały oraz dlaczego :)

    --
    Sonn

  • 82. Data: 2016-12-27 21:59:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    > W obowiązującym systemie prawnym gdy rozprawa jest raz na trzy miesiące, a i raz na
    pół roku też, statystyki ile jednocześnie spraw prowadzi sędzia są śmieszne, o niczym
    nie świadczą, bo im bardziej opieszały to tych spraw ma więcej.

    Macie, sobie poczytajcie.
    Ten artykuł i inne też:
    http://sub-iudice.blogspot.com/2014/12/mam-powoli-do
    sc.html

  • 83. Data: 2016-12-27 22:31:45
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2016 o 20:45 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > A co tu rozumieć? Zwykła policja polityczna i nic poza tym. Poza tym
    > doskonale wiem jakie odpady z CBŚ i Policji tam lądowały oraz dlaczego :)

    Ależ dokładnie o tym piszę, zwyczajnie nie rozumiesz mechanizmów, boś
    prosty człowiek (bez obrazy, swoje miejsce w społeczeństwie masz i
    spełniasz).

    W kontaktach ze służbami pewnie łyknąłbyś jak młody pelikan
    najprymitywniejszą manipulację.
    Obliczoną właśnie na geniuszy "służby to idioci, odpady" - to właśnie
    dlatego tak łatwo było SB manipulować prymitywami! Jest śmieszniej - te
    prymitywy do dziś są pewne, że "wodzili służby za nos".
    Chyba nie muszę podawać przykładów z pierwszych stron gazet?

    Tylko głupcy nie mają wątpliwości, Sonn...

    --
    Trefniś

  • 84. Data: 2016-12-27 23:44:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Np. "dowód, że jednak pozwana zapłaciła powodowi dochodzoną kwotę 1,5 miliona złotych
    wobec uznania doręczenia tzw. zastępczego i nieprzywrócenia przez sąd terminu wobec
    przedstawienia zaświadczenia lekarskiego jedynie z pogotowia ratunkowego i szpitala
    klinicznego a więc innego niż od lekarza sądowego, u którego to w przypadku ciężkiej
    obłożnej choroby można było zamówić wizytę także do domu, wpłynął do sądu o jeden
    dzień za późno, wobec czego należało postanowić jak w sentencji" itp. itd.
    Uparci ludzie ci sędziowie, ciekawe, czy tak samo swoje żony traktują.

    -----

  • 85. Data: 2016-12-28 09:35:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Czas płynie a wyroku nie ma... Chyba nie o to chodzi?

    Po prostu jestem realista - nie o to chodzi, ale tak sie skonczy :-)

    J.

  • 86. Data: 2016-12-29 02:16:21
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-27 o 21:59, rg pisze:

> [...]
    niczym nie świadczą, bo im bardziej opieszały to tych spraw ma więcej.

    I co? Myślisz że PiSowska tłuszcza cokolwiek z tego zrozumie? Dla
    tłuszczy są ważne oświadczenia majątkowe. Proste, nie wymagające
    myślenia, a i dowalić komuś można. Ot, takie igrzyska dla durniów.

    Sędziowie od lat trąbią co trzeba zrobić by sądownictwo działało
    sprawniej. Ale Ziobro i jemu podobne populistyczne tłuki, które dnia nie
    przepracowały w wymiarze sprawiedliwości wiedzą lepiej co jest dobre.
    Efekt jest tylko taki, że każda kolejna reforma wprowadza jeszcze
    większy burdel i obniża jakość sądownictwa, które coraz bardziej pogrąża
    się w zapaści.

    Jedyne co się dotąd udało PiS-owi, to odstąpienie od tego co wprowadził
    poprzedni rząd i co można określić tylko jednym słowem - kpina. Tylko
    skończony kretyn mógł na siłę wprowadzać kontradyktoryjność procesu w
    takim stanie w jakim są nasze sądy. Problemem jest jednak to, że nadal
    nic się nie robi by to sądownictwo uzdrowić, a stosuje się tylko
    przykrywanie gówna stertą świeżej słomy, względnie populistyczne
    "interwencje" podejmowane przez nieuka z oblanym egzaminem prokuratorskim.

    --
    Sonn

  • 87. Data: 2016-12-29 06:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Sędziowie od lat trąbią co trzeba zrobić by sądownictwo działało
    > sprawniej.

    Naprawde? To chyba nie w mainstremie...
    Gdzie? Jakie to postulaty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 88. Data: 2016-12-29 09:13:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Np. wydając zarządenie prezesa sądu, że jednorazowo możesz zamówić do czytelni akta
    co najwyżej 5 spraw.
    Lub wydając zarządzenie prezesa sądu, że akta muszą być zamawiane dzień wcześniej.
    Zamówić możesz wyłącznie telefonicznie: "jesteś 17-ty w kolejce, przewidywany czas
    oczekiwania to 150 minut".
    Mam pisemną odpowiedź, że "obecny system jest optymalny".

    -----

  • 89. Data: 2016-12-29 10:14:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...
> [...]

    >sprawniej. Ale Ziobro i jemu podobne populistyczne tłuki, które dnia
    >nie przepracowały w wymiarze sprawiedliwości wiedzą lepiej co jest

    Ziobro aplikowal w prokuraturze.
    No i Ziobro przez 8 lat nie rzadzil, a inna wladza jakos sytuacji nie
    uzdrowila.

    Co prawda inna wladza wprowadzila jedna rewolucje, ktora Ziobro na
    koniec zablokowal, a tu akurat srodowiska prawnicze tez byly za
    zablokowaniem, bo zbyt rewolucyjna byla..

> [...]
    >kpina. Tylko skończony kretyn mógł na siłę wprowadzać
    >kontradyktoryjność procesu w takim stanie w jakim są nasze sądy.

    Sady, czy prokuratury ?

> [...]
    >uzdrowić, a stosuje się tylko przykrywanie gówna stertą świeżej
    >słomy, względnie populistyczne "interwencje" podejmowane przez nieuka

    Ponoc zdal.

    J.

  • 90. Data: 2016-12-29 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

> [...]
    > wyłącznie telefonicznie: "jesteś 17-ty w kolejce, przewidywany czas
    > oczekiwania to 150 minut". Mam pisemną odpowiedź, że "obecny system

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik