  • 1. Data: 2010-10-31 12:38:49
    Temat: Organ wyższego stopni
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Kto jest organem wyższego stopnia w stosunku do urzędu miasta?

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2010-10-31 13:19:54
    Temat: Re: Organ wyższego stopni
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-31 13:38, Adam Kłobukowski pisze:
    > Witam
    >
    > Kto jest organem wyższego stopnia w stosunku do urzędu miasta?

    Wójt / burmistrz / prezydent miasta.
    pwz

  • 3. Data: 2010-10-31 13:24:32
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 31-10-2010 14:19, pwz pisze:

    > Wójt / burmistrz / prezydent miasta.
    > pwz

    Urząd nie jest organem, pewnie właśnie chodzi o
    wójta/burmistrza/prezydenta. Wtedy organem wyższego stopnia jest
    Samorządowe Kolegium Odwoławcze.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2010-10-31 13:26:54
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-31 14:24, .B:artek. pisze:

    > Urząd nie jest organem, pewnie właśnie chodzi o
    > wójta/burmistrza/prezydenta. Wtedy organem wyższego stopnia jest
    > Samorządowe Kolegium Odwoławcze.

    SKO - zależy od jakiej sprawy. Jeżeli budżet itp., to OK, ale jeżeli
    prawo (uchwały rady gminy/miasta), wtedy organem kontrolnym jest wojewoda...
    pwz

  • 5. Data: 2010-10-31 14:32:04
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 31.10.2010 14:26, pwz wrote:

    > SKO - zależy od jakiej sprawy. Jeżeli budżet itp., to OK, ale jeżeli
    > prawo (uchwały rady gminy/miasta), wtedy organem kontrolnym jest
    > wojewoda...
    > pwz

    Konkretnie, to się chcę poskarżyć na niewydanie decyzji administracyjnej
    w terminie.

    Adam Kłobukowski

  • 6. Data: 2010-10-31 15:00:23
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-31 15:32, Adam Kłobukowski pisze:

    > Konkretnie, to się chcę poskarżyć na niewydanie decyzji administracyjnej
    > w terminie.

    A, to najpierw wójt/burmistrz/prezydent miasta, a potem sąd administracyjny.
    pwz