  • 1. Data: 2010-10-31 09:06:39
    Temat: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    prokurator zaproponowal 2 lata plus 2000 pln kosztów administracyjnych, moj
    "pytający" sie zastanawia czy to nie przesada...
    nigdy nie spowodowal wypadku, nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej,
    nigdy nie byl karany. prosze tylko o konstruktywne informacje, bez
    moralizatorstwa i "biczowania"..

    Pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2010-10-31 09:15:37
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy nie spowodowal wypadku, nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej,
    > nigdy nie byl karany. prosze tylko o konstruktywne informacje, bez

    No w sumie to niezbyt wysokie te koszty administracyjne - a przeciez trzeba
    odpalic dole sedziemu.
    Za tyle to moze jakies 3 lata zakazu beda.
    Jak Ci zalezy na krotszym zakazie, radzilbym te koszty administracyjne dac
    ze 3 razy wyzsze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-31 09:49:52
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Za tyle to moze jakies 3 lata zakazu beda.
    > Jak Ci zalezy na krotszym zakazie, radzilbym te koszty administracyjne dac

    to nie ja tylko moj "pytający" :) ja nie pije w ogole alku.
    myslisz, ze mozna w legalny sposob zadeklarowac wyzszą grzywne, w zamian za
    skrocenie kary?
    wiem, ze to idiotyczne pytanie ale ja sie na tym po prostu nie znam bo mnie
    to nigdy nie dotyczylo i nie bedzie dotyczyc.

    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2010-10-31 09:52:03
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Za tyle to moze jakies 3 lata zakazu beda.
    > Jak Ci zalezy na krotszym zakazie, radzilbym te koszty administracyjne dac

    w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max 2 lata
    wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest megakorzystna, dobrze
    kminie?

    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2010-10-31 10:54:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > to nie ja tylko moj "pytający" :) ja nie pije w ogole alku.
    > myslisz, ze mozna w legalny sposob zadeklarowac wyzszą grzywne, w zamian
    > za skrocenie kary?

    To byl zart, bo okreslenie "koszty administracyjne" zabrzmialo cokolwiek
    enigmatycznie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-10-31 10:56:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > to nie ja tylko moj "pytający" :) ja nie pije w ogole alku.
    > myslisz, ze mozna w legalny sposob zadeklarowac wyzszą grzywne, w zamian

    Wszystko jest mozliwe :) - ale sad to musi zatwierdzic.
    A co do 2 lat - to 1,9 prom jest dosc wysoka zawartoscia i nic dziwnego, ze
    proponuje kare w gornych widelkach

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-10-31 13:19:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    wromek wrote:

    > w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max
    > 2 lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest
    > megakorzystna, dobrze kminie?

    Bardzo korzystna.

    Ja bym takiemu delikwentowi poradził żeby się wykłócał, to może by mu
    przywalili więcej (bo 2 lata to śmiech na sali, jak tak ubzdryngolony
    siada za kółko, to na minimum 5 lat powinien dostać zakaz). Wiem, miało
    być bez biczowania, ale nóż się w kieszeni otwiera...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2010-10-31 14:06:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > w kk wyczytalem, ze pow. 0,5 promila to jzu mozna isc siedziec na max 2
    > lata wiec wydaje mi sie, ze propozycja prokuratora jest megakorzystna,
    > dobrze kminie?

    Najlepiej sobie powchodzic na strony roznych sadow rejonowych. Przewaznie
    jako kare dodatkowa orzeka sie publikacje wyrokow - m.in. wlasnie na
    stronach. Wiec tam sobie mozna zobaczyc. Rozbieznosci sa duze - zdarzaja sie
    i zakazy osmioletnie za jazde na rowerze niewiele wiecej niz 0,5 promila i
    dwuletnie za jazde samochodem w stanie wiekszego nawalenia.
    Roznie to jest.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-10-31 14:28:17
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Wszystko jest mozliwe :) - ale sad to musi zatwierdzic.
    > A co do 2 lat - to 1,9 prom jest dosc wysoka zawartoscia i nic dziwnego,
    > ze proponuje kare w gornych widelkach

    oczywisce nie chodzilo o kare wiezienia tylko o zabranei prawa jazdy na 2
    lata.

    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2010-10-31 14:30:12
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > siada za kółko, to na minimum 5 lat powinien dostać zakaz). Wiem, miało
    > być bez biczowania, ale nóż się w kieszeni otwiera...

    tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
    metrow i glupio wpadl.
    no nic ale takie zycie, prawa trzaeba przestrzegac bo jest takei samo dla
    wszystkich.

    pozdrawiam, wromek