  • 21. Data: 2012-11-03 09:45:40
    Temat: Re: Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 06:49:10 +0100, sebcio napisał(a):

    > Właśnie o to chodzi by żadnego skurwysyństwa nie robić, zawrzeć nową
    > umowę i tyle, płacić za to co chce płacić

    No to dostałeś już tyle jednobrzmiących rad, że chyba już pismo wydrukowane
    i podpisane przez osobę, z którą Orange ma umowę.

    AK

  • 22. Data: 2012-11-03 09:47:01
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 3 listopada 2012 (06:49:10) napisano:

    > Właśnie o to chodzi by żadnego skurwysyństwa nie robić, zawrzeć nową
    > umowę i tyle, płacić za to co chce płacić

    To bez skontaktowania się z byłym właścicielem się nie obędzie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 23. Data: 2012-11-03 17:36:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.11.2012 16:43, qwerty pisze:
    /.../
    > No to jeżeli nie jest to twój telefon to czemu płacisz?
    > Ja na twoim miejscu poszedłbym do salonu z rozwiązaniem umowy. Oryginał
    > im wręczył, a na kopii niech podpiszą, że wpłynęło (nie słuchaj, że nie
    > jesteś stroną - tłumacz się, że jak nie to przecież nie rozwiążą cyro,
    > ale wypowiedzenie wpłynęło). Po 30 dniach nie płać rachunków (ale i nie
    > używaj telefonu).

    Jesteście inteligentni inaczej. Kupujac mieszkanie powinien zrobić cesję
    telefonu. W zaistniałych okolicznościach rezygnacje wypisuje poprzedni
    właściciel.

  • 24. Data: 2012-11-03 17:37:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.11.2012 17:41, spp pisze:
    /../
    > To zawrzyj odpowiednią umowę.
    > BTW - ile można zaoszczędzić wyrzucając telefon a wstawiając w to
    > miejsce opłatę za utrzymanie łącza?

    Od 3 zł miesiecznie

  • 25. Data: 2012-11-03 18:50:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Smok Eustachy wrote:
    > Kupujac mieszkanie powinien zrobić cesję telefonu.

    Bo?

  • 26. Data: 2012-11-03 19:13:55
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Bo?

    Bo później masz kłopot w postaci obecności w swoim mieszkaniu cudzego
    telefonu.

    W sensie, że nie możesz nim dysponować to raczej kłopot. W sensie, że
    masz niby za darmo (bo niech właściciel się martwi i dochodzi od Ciebie
    kasy, która płaci do operatora) to dla niektórych powód do radości.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 27. Data: 2012-11-03 20:08:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.11.2012 09:47, Yakhub pisze:

    > To bez skontaktowania się z byłym właścicielem się nie obędzie.

    Bzdura.

    Nowy lokator/właściciel zwiera nową umowę, a o starą to niech się
    martwią ci, co ją podpisywali.

  • 28. Data: 2012-11-03 20:11:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.11.2012 19:13, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Bo później masz kłopot w postaci obecności w swoim mieszkaniu cudzego
    > telefonu.

    Jaki kłopot?

    Jeśli poprzedni lokator zaprenumerował na ten adres jakieś pisma czy
    cokolwiek innego, to też byś się tym tak martwił? A to dokładnie taka
    sama sytuacja - nie moje, nie odbieram, ale chcę zamówić coś swojego.

    Co więcej opłacanie cudzych faktur to proszenie się o problemy z fiskusem.

  • 29. Data: 2012-11-03 22:16:59
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-11-02 20:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Umowy między poprzednim właścicielem a dostawcami usług ciebie nie
    > interesują.
    >
    > Jak chcesz korzystać z usług TPSA - musisz ty z nimi podpisać umowę.

    Dopowiem tylko, że formalnie nie można po kablu telefonicznym mieć w
    TPsa czy też u innych dostawców samego tylko internetu tzn można ale
    zawsze będzie co miesiąc doliczane do abonamentu za internet
    30zł za utrzymanie linii.

    Natomiast najniższy aktualnie abonament w TPsa za telefon stacjonarny
    wynosi 32zł bez pakietu darmowych minut lub 34zł z pakietem 120darmowych
    minut .

    Myślałem o rezygnacji z telefonu stacjonarnego bo praktycznie nie
    korzysta sie z niego ale gdy "nie manie" telefonu kosztuje 30zl
    a 34zł kosztuje abonament plus pakiet darmowych 120 minut to wybrałem
    opcje z telefonem

    Mając w Orange komórkę na abonament dostaje się 15zl rabatu od łącznego
    abonamentu za telefon i internet.

    Rozważałem wariant internetu bezprzewodowego tzn rezygnacje z przewodu
    ale w TPsa dostałem internet 10Mb z telefonem plus rabat za komórkę
    łącznie 10zł drożej niż za 6Mb internetu bezprzewodowego w INEA.

    I jeszcze jedno: po 3 miesiącach od podpisania umowy można wystąpić z
    pismem o zawieszenie umowy np w części na telefon ale tylko na 3
    miesiące ale później można napisać kolejne pismo i znowu przedłużyć
    zawieszenie na 3 miesiące.

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/