  • 1. Data: 2012-10-31 23:02:01
    Temat: prawo tytułu do lokalu ... wersja uproszczona
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    Witam ponownie,

    Dla tych którzy nie lubią czytać bądź dla których obszerne fragmenty
    wydają się przytłaczające stworzyłem wersję "na skróty"

    1) Najprawdopodobniej (ustalić to można w Wydziale Spraw Społecznych i
    Mieszkaniowych) razem z moją jedyną żyjącą siostrą jesteśmy najemcami
    głównymi lokalu w którym obecnie zamieszkuje od ponad 30 lat z rodziną.
    Moje dzieci i żona nie są nimi, choć są tu zameldowani a siostra nie jest.

    2) Staram się o wykupienie mieszkania. Z góry zakładam, że siostra nie
    odstąpi od umowy najmu, a raczej przewiduje że będzie sobie rościć prawo
    tytułu do lokalu.

    Pytanie: W jaki sposób mogę bezproblemowo wykupić to mieszkanie ?
    Dla mnie to absurd, że choć mieszkam tam całe życie i posiadam umowę
    najmu, jakiekolwiek prawo tytułu posiada choćby moja najbliższa siostra!

    Pzdrw

    Janek