  • 111. Data: 2003-11-13 12:52:48
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bovmae$6f6$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, kiedy masz 5 milionów na koncie to wszystko możesz sobie zalatwic
    > legalnie, pewnie nawet kalasznikowa...
    > http://www2.elita.pl/losowania/regulamin.htm

    Załóż sobie stronę i wpisz tam kwotę 64 milionów. Czego to nie można
    napisać.
    Nawet to że się nazywa buzdygan (choć ja bym tak nawet psa nie nazwał-wył by
    ze wstydu 2 tygodnie;)).

    Pozdr
    Leszek

  • 112. Data: 2003-11-13 16:07:25
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Załóż sobie stronę i wpisz tam kwotę 64 milionów. Czego to nie można
    > napisać.
    > Nawet to że się nazywa buzdygan (choć ja bym tak nawet psa nie nazwał-wył by
    > ze wstydu 2 tygodnie;)).

    Jak nie przepadam za Arnoldem tak teraz nie dziwie sie, ze obija mordy
    za takie teksty o jego nazwisku. Radze najpierw uswiadomic sobie ze w
    ten sposob obrazasz rowniez ludzi, ktorzy nazywaja sie tak samo. Mozna
    kogos nienawidzic, ale jego rodzine powinno sie zostawic w spokoju.
    Troche kultury czlowieku...

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 113. Data: 2003-11-13 16:29:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jak nie przepadam za Arnoldem tak teraz nie dziwie sie, ze obija mordy
    > za takie teksty o jego nazwisku.

    A komu obił???Przecież to tchórzliwy czubek.

    >Radze najpierw uswiadomic sobie ze w ten sposob obrazasz rowniez ludzi,
    ktorzy >nazywaja sie tak samo.

    Tak się nikt nie nazywa.To nazwisko wirtualne tak jak maYk lub Mime
    Kitzmoor.

    Leszek

  • 114. Data: 2003-11-13 16:47:22
    Od: "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...pl>

    ROPOiWzK

    > Tymczasem dwóch górników pracując w nieludzkich warunkach dla dobra kraju,
    > zginęło na polu bitwy na ojczystej ziemi (pod ziemią) i jest to chleb
    > powszedni.
    > Jakież to cyniczne :-(

    A jak zginie przedstawiciel handlowy w wypadku samochodowym? Przecież też
    pracował dla kraju i płacił podatki.
    Jedno i drugie to tragedia. Natomiast media informują tylko o śmierci
    górników a ludzi innych zawodów ( np. przedstawicieli) nie. Ciekawe dlaczego?

    pozdrawiam

  • 115. Data: 2003-11-13 17:06:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Arkadiusz Oleszczuk rzecze:
    [..]
    > Jedno i drugie to tragedia. Natomiast media informują tylko o śmierci
    > górników a ludzi innych zawodów ( np. przedstawicieli) nie. Ciekawe dlaczego?

    A mnie ciekawi po kiego w ogóle podają takie informacje, zamiast dać jakąkolwiek
    lub też obszerniejszą relację z jakiejś fajnej imprezy, koncertu itp.

    Można tylko pytać pusto: dlaczego? :(

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 116. Data: 2003-11-13 17:09:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    [..]
    > Nawet to że się nazywa buzdygan (choć ja bym tak nawet psa nie nazwał-wył by
    > ze wstydu 2 tygodnie;)).

    Nawet jeśli jesteś kompletnym świrem - bo na takiego wyglądasz robiąc
    coś takiego - to potraktuję Cię jak zdrowego.
    I to tak skutecznie, że o Internecie będziesz mógł sobie tylko pomarzyć.

    papatki
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 117. Data: 2003-11-13 17:23:49
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:bp0bh7$obc$1@topaz.icpnet.pl

    > A komu obił???Przecież to tchórzliwy czubek.

    Podobno szyby wybil, anie to nie on tylko naslal dresow.

    Ale w kazdym razie faktycznie - jego rodzina przeciez nie ma NIC do tego.
    Nie ich wina ze maja czarna owce.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 118. Data: 2003-11-13 17:30:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ale w kazdym razie faktycznie - jego rodzina przeciez nie ma NIC do tego.
    > Nie ich wina ze maja czarna owce.

    Myślisz że buzdygan to jego nazwisko?? Przecież to niemożliwe :)
    Dla mnie jest on anonimowym psycholem i tak pozostanie.Zbiór jego postów to
    potwierdza. Szkoda nawet sobie rąk nim brudzić.

    Pozdr
    Leszek

  • 119. Data: 2003-11-13 17:32:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nawet jeśli jesteś kompletnym świrem - bo na takiego wyglądasz robiąc
    > coś takiego - to potraktuję Cię jak zdrowego.
    > I to tak skutecznie, że o Internecie będziesz mógł sobie tylko pomarzyć.

    Spadaj do kibelka popaprańcu. Twoje tchórzliwe poszczekiwania przestały mnie
    bawić pajacu.
    PLONK

    Leszek

  • 120. Data: 2003-11-13 19:05:14
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > A komu obił???Przecież to tchórzliwy czubek.
    > Tak się nikt nie nazywa.To nazwisko wirtualne tak jak maYk lub Mime
    > Kitzmoor.

    Niestety ksiazka tpsa nie dziala, ale tu tez mozesz sobie to sprawdzic:
    http://www.dialog.pl/dialog/main/sub.php?id=50 wpisz nazwisko Buzdygan i
    nic wiecej. Tej pani tez dotyczy Twoj poprzedni post? Takie prymitywne
    zachowanie sprawia ze mimowolnie zgadzam sie w tej kwestii z Arnoldem i
    nie zycze Ci zeby ktos Twoim nazwiskiem poniewieral, ale zebys
    porzadnie po mordzie za to dostal...

    Z powazaniem:
    maYk