  • 121. Data: 2003-11-13 19:15:04
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bp0kl4$5b9$1@news.onet.pl...

    >Tej pani tez dotyczy Twoj poprzedni post?

    O tym że psa bym tak nie nazwał? Również.
    Bo to prawda. Areczek dostatecznie je w polskim usenecie zohydził.

    A dzięki dobrym genom, dobremu odżywianiu oraz w miarę aktywnemu trybowi
    zycia to ja w razie trzeba jestem od dawania "po mordzie" (jak to elegancko
    ująłeś;))

    Pozdr
    Leszek

  • 122. Data: 2003-11-13 19:31:47
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

> [...]
    > zycia to ja w razie trzeba jestem od dawania "po mordzie" (jak to elegancko

    A jak Ty masz na nazwisko? Moze rzeczywiscie sie przedstawisz i
    porozmawiamy teraz o Tobie? Moze nieszczesliwie sie okaze ze ktos nazwal
    tak samo swoje zwierzatko domowe..? Wiec dalej, jesli masz mi do
    powiedzenia to samo co w poprzednich postach to lepiej nic nie pisz
    panie kretaczu, bo naprawde zmuszasz mnie do przyjmowania racji Arnolda.

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 123. Data: 2003-11-13 19:50:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A jak Ty masz na nazwisko?

    A co Cię to obchodzi? Korzystam tak jak wielu innych z prawa do posługiwania
    się nickiem.

    > to lepiej nic nie pisz panie kretaczu,

    Krętaczu? A z czy kręcę?

    >bo naprawde zmuszasz mnie do przyjmowania racji Arnolda.

    A jakie on ma racje??

    Leszek

  • 124. Data: 2003-11-13 20:26:49
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Można tylko pytać pusto: dlaczego? :(

    Bo niema lepszej wiadomosci niz zla wiadomosc :( Tak niestety glownie media
    dzialaja ... a szczegolnie polskie ostatnimi czasy ... no chyba ze uznamy za
    dobra wiadomosc wiadomosc o panach w czarnych sukniach ... :D

  • 125. Data: 2003-11-15 17:42:17
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > A co Cię to obchodzi? Korzystam tak jak wielu innych z prawa do posługiwania
    > się nickiem.

    A takze je lamiesz, publicznie nieslawiac nazwiska wielu nie majacych
    zwiazku ze sprawa ludzi

    > Krętaczu? A z czy kręcę?

    Jasne

    > A jakie on ma racje??

    Trzymam kciuki i ze zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze
    przez ta rozmowe pozbyles sie kilku zebow..

  • 126. Data: 2003-11-16 09:51:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A takze je lamiesz, publicznie nieslawiac nazwiska wielu nie majacych
    > zwiazku ze sprawa ludzi

    Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??
    Coś z pomyślunkiem u Ciebie krucho.

    > Trzymam kciuki i ze zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze
    > przez ta rozmowe pozbyles sie kilku zebow..

    Boś taki sm popapraniec jak buzdyganiątko. A może jesteś jego b.bliskim
    przyjacielem???;)))))))))))))))))))))))))))

    Leszek

  • 127. Data: 2003-11-17 12:37:51
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek Mieszek kombinator napisał:

    > Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??
    > Coś z pomyślunkiem u Ciebie krucho.

    Piszesz stylem 5 letniego dziecka, moze cos madrzejszego wymyslisz?

    > Boś taki sm popapraniec jak buzdyganiątko. A może jesteś jego b.bliskim
    > przyjacielem???;)))))))))))))))))))))))))))

    Juz Ci brakuje argumentow i probujesz oczernic osobe ktora sie z Toba
    nie zgadza? A moze to Ty jestes przyjacielem Arnolda i bijac piane
    starasz sie odwrocic podejrzenia od swojej osoby...?

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 128. Data: 2003-11-17 13:11:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Piszesz stylem 5 letniego dziecka, moze cos madrzejszego wymyslisz?

    Piszę zgodnie z logiką czyli odwrotnie niż ty.
    Nie odpowiedziałeś na pytanie na które 5 letnie dziecko by znało odpowiedź.
    Powtórzę więc:
    "Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??"

    > Juz Ci brakuje argumentow i probujesz oczernic osobe ktora sie z Toba
    > nie zgadza?

    Czy jest możliwe oczernienie osoby która na grupie dyskusyjnej poświęconej
    prawu pochwala "obijanie mordy"???Albo pisze "Trzymam kciuki i ze
    zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze przez ta rozmowe pozbyles
    sie kilku zebow.." ???
    Jesteś po prostu zwykłym menelem który zabłądził nie na tą grupę co trzeba.
    Skończ więc śmieciu i idź na grupę pl.soc.menelstwo albo pl.rec.dresy bo
    tutaj prostaku kariery nie zrobisz .Co najwyżej będziesz pod swoim adresem
    musiał wysłuchiwać takich słow jak popaprany areczek.Zauważ ile osób tak się
    o psycholu wyraża.Pomyślałeś dlaczego?

    Leszek

  • 129. Data: 2003-11-17 18:52:02
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > Powtórzę więc:
    > "Jak napiszę : "Kowalski to głupek" to ilu ludzi obraziłem??"

    Twoje smieszne pytanie uznalem za retoryczne i uznalem ze jestes na tyle
    inteligentny zeby sie tego domyslic. Jednak mylilem sie. Wyglada na to
    ze trzeba Ci wszystko powiedziec wprost. A wiec, piszac "Kowalski to
    głupek" naruszyles godnosc kazdego kto nosi to nazwisko. Zastanowiles
    sie nad tym czy tak daleko nie doszedles tym swoim malym, ograniczonym
    rozumkiem przyklejonym do monitora? Tak bardzo upierasz sie przy swoim
    bo pewnie jestes malym zakompleksionym okularnikiem ktorym wszyscy
    zawsze pomiatali, a usenet uwazasz za miejsce w ktorym mozesz sobie
    napisac co tylko chcesz, bo i tak nikt nie dowie sie kim jestes.. Zgadlem?

> [...]
    > prawu pochwala "obijanie mordy"???Albo pisze "Trzymam kciuki i ze
    > zniecierpliwieniem oczekuje wiesci mowiacych ze przez ta rozmowe pozbyles

    Ty chyba niedokladnie mnie zrozumiales, jak wiekszosc grupowiczow, nie
    darzę go sympatią, zreszta po samych jego postach mozna sie domyslic ze
    ten czlowiek nie jest do konca normalny, ale jak pewnie wiekszosc ludzi
    nie popieram tego co Ty robisz, mianowicie uwazam ze nie powinno sie
    wyzywac od najgorszych nazwisk, bo nie jest to zbyt kulturalne
    zachowanie. Dlatego radze Ci zastanowic sie nad soba, przemyslec swoje
    zycie, nie pisac pare dni na grupach. MOze wtedy Bóg obdarzy Cie madroscia.

    > Jesteś po prostu zwykłym menelem który zabłądził nie na tą grupę co trzeba.

    A skad wiesz? :) Poza tym zazwyczaj nie bladzi po tym miejscu po ktorym
    trzeba, to sie chyba pleonazm Leszku Smieszku nazywa...

    > Skończ więc śmieciu i idź na grupę pl.soc.menelstwo albo pl.rec.dresy bo

    Patrz, nie wiedzialem ze takie istnieja, Ty pewnie spedzasz na nich
    bardzo duzo czasu, dlatego lepiej wiesz ode mnie. Jednak podziekuje, z
    punktu widzenia psychologa wydaje mi sie ze tak sie do Ciebie w domu
    zwracaja dlatego publicznie wyzywasz ludzi ktorzy sie z Toba nie
    zgadzaja od smieci. Znow zgadlem?

    > tutaj prostaku kariery nie zrobisz .Co najwyżej będziesz pod swoim adresem
    > musiał wysłuchiwać takich słow jak popaprany areczek.

    Myslalem ze w tym kraju mozna swoja opinie wyrazic, Twoja postawa
    swiadczy o tym ze jednak sie mylilem albo to Ty masz jeszcze w glowie
    gleboko utrwalone zasady komunizmu...

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 130. Data: 2003-11-17 19:10:44
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > ze trzeba Ci wszystko powiedziec wprost. A wiec, piszac "Kowalski to
    > głupek" naruszyles godnosc kazdego kto nosi to nazwisko.

    Troche przegiales ... Jesli wiemy o kim jest mowa (chociazby sledzac grupe)
    gosc leszek obraza tym zdaniem tylko tego jednego Kowalskiego ...
    To tak samo jakbys powiedzial ze w czasie rozmowy grupy znajomych pada
    zdanie : Andrzej to jest glupi ... Uwazasz ze obrazil ten czlowiek wszyskich
    Andrzeji ?