  • 101. Data: 2003-11-11 15:39:23
    Temat: kompletne juz OT
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bop9e7$fcl$1@korweta.task.gda.pl...

    > To nie jest pogarda ... Pogarda to wymysl ludzi wyksztalconych
    niezapominaj
    > o tym ...

    Czyzby? To że potrafią ją nazwać nie znaczy ze ja wymyslili. Jakich jeszcze
    wyzszych uczuc brakuje ludziom prostym Twoim zdaniem?

    > Zachodza proste procesy jesli ktos taki uwaza ze mozna GOROWAC nad kims
    > wyksztalceniem i kultura to znaczy ze tej kultury zbyt duzo niema ...

    Ha ha ha! Czyżby? Skąd bierzesz takie zlote mysli? To czym jeszcze nie mozna
    gorowac? Wedlug Ciebie zapewne inteligencja, bo jak ktos mysli, ze jest
    madrzesjzy, to dowodzi jego glupoty? Tak?

    > Lituje sie nad glupcami ktorzy mysla ze jak ktos robi fizycznie to jest
    > tepy.

    Tępy jest tylko ten który jest tępy. Rodzaj wykonywanej pracy nie ma
    absolutnie nic do tego ( vide chocby opozycjonisci zmuszani do pracy
    fizycznej za komuny ). Ty osbie cos uroiles znowu chyba. Ale jak chcesz to
    sie nad kims lituj - to pozytywne uczucie.

    > Chce wyplewic takich zadufanych w swoja UMYSLOWOSC ludzi ktorzy chyba z
    > zawisci ze ktos moze zarabiac wiecej pracujac ciezej od niego mowi
    debilizmy
    > w stylu : "Slask okrada Polska", albo "Ale mamy terrorystów przeciw sobie,
    > którzy prędzej rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż
    > przywileje",

    Pomijam Twoje wulgaryzmu, bo widac tak wygląda ta kultura, którą sobie buzie
    wycierasz powyżej. Powiedz tylko, które z tych twierdzeń jest nieprawdziwe.
    Podpowiem, aby porzejrzal gazety z ostatnich dni, gdzie buzdet kopsnal 400
    mln dla górnictwa a szpitale sie zamykaja bo nie maja za co leczyc. A potem
    pomysl. jesli umiesz.

    > Taki byl ton moich wypowiedzi ...

    Ton twoich wypowiedzi jest niezmiennie wulgarny.

    > Gadanie ze Slask okrada Polske jest wierutna bzdura.

    I to jest dopiero bzdura. Oczywiscie chyba, ze sadzisz, ze to sie Slaskowi
    nalezy. Ale lepiej idz to wytlumacz lodzkiej przadce, slupskiemu
    pegeerowcowi itp itd

    To włąsnie ta wyjatkowa wpost pogarda dla reszty kraju, reszty Polaków i
    święte przeświadczenia, że NAM się należy, bo MY to jest eśmy ŚLĄSK, brzydzi
    mnie i doprowadza do szału.

    --
    Depi.

  • 102. Data: 2003-11-11 23:00:52
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Już to omawialismy - wynika to z tego, że prostetujesz przeciw ich
    > zamykaniu.

    Z twoich slow wynika ze chcesz zamknac wszystkie ...

  • 103. Data: 2003-11-11 23:28:14
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Nikim się nie zasłaniam. A Ty porównując profesorów ekonomii do much wp...
    > g... sam sobie wystawiasz świadectwo. Po raz kolejny zresztą.

    To Ty sie zaslaniales wiekoszscia ...

    > A to mi jeszcze wytłumacz, no nie rozumiem skłądni tego zdania - o co
    > chodzi?

    od kilku postow uwlaczasz ludziom pracujacym fizycznie ... o to chodzi ...

    > Nikt nie zamierze tu nad tym filozofować, bo to nie ma nic do rzeczy. Tak
    > tylko zadam Ci pytanie pomocnicze, jak długo trzeba się kształcić, aby
    > zostac węglokopem a ile, żeby zostać prawnikiem. Powinno dać Ci to troche
    do
    > myslenia, choć mówiąc szczerze nie pokładam już w Twoim myśleniu wielkich
    > nadziei.

    Hmmmm mowisz ile trzeba sie ksztalcic zeby zostac weglokopem ? Czlowieku
    znowu obrazasz uczciwych ludzi...
    Ty naprawde nie rozumiesz jak dziala gornictwo ? Dla ciebie gornictwo to
    tylko pracownik fizyczny ? Tylko ten jak piszesz obrazliwie weglokop ?
    Pamietaj ze gornictwo to takze cala rzesza wyksztalconych ludzi ... Tylko ze
    aby zostac dozorem to trzeba wykazac sie doswiadczeniem ... A prawnik to co
    ? Odrazu po aplikacji moze prowadzic sprawy... bez jakiegokolwiek
    doswiadczenia ...

    > Skoro wiesz, że tak nie napisałem, to po co wypisujesz te bzdury? Zaczynam
    > już nawet wątpić w integralność Twojej osobowości. Może zechcesz wycofać
    > oszczerstwo i przeprosić?

    Napisales ze jest debilem... z dalszych twoich wypowiedzi mozna wywnioskowac
    ze ludzi pracujacych fizycznie traktujesz jak podczlowieka ... bo przeciez
    przewyzszasz go "kultura" "wyksztalceniem" ...

    > Umysłowy to wyższy stopień umysłowośći. Na człowieczeństwo jeszcze składa
    > się pare innych rzeczy. Np. kultura osobista. Ale w sumie w Waszych
    stronacg
    > to chyba towar deficytowy.

    I znowu pokazujesz ta swoja "kulture osobista"

  • 104. Data: 2003-11-11 23:35:12
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ty naprawde nie widzisz, ze 10 razy juz napisalem, ze Ukrainski wegiel
    > jest tanszy od naszego? Czlowieku OBUDZ SIE!!!

    No w takim razie zacznijmy importowac prawnikow z Kałkazu beda tansi ...
    Do tego policjantow z Indii, lekarzy z Afryki, rolnikow z Chin, pielegniarki
    z Tajlandii,
    A moze wszystkich odrazu z Chin ... hurtem taniej ... przeciez jestes
    wielkim ekonomista ...

  • 105. Data: 2003-11-12 06:06:56
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

> [...]
    pielegniarki
    > z Tajlandii,
    > A moze wszystkich odrazu z Chin ... hurtem taniej ... przeciez jestes

    spojz na usa (wiem ze zaraz pewnie rozpetam burze ;) ) oni zastosowali
    podobny model, co prawda u nich wazniejsza byla wiedza i zdolnosci niz
    placa, ale jakos niezle na tym wychodza i sa potega gospodarcza i
    przemyslowa, oni maja wlasnie matematykow z indii, fizykow i chemikow z
    rosji i polski, prawnikow pochodzenia zydowskiego itp, moze jednak warto nad
    tym pomyslec ;)

  • 106. Data: 2003-11-12 08:17:40
    Od: "Mme Kitzmoor" <c...@s...tlen.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Dodatkowo - ma bron palna podobno i jak sam pisal nawet uzyl by jej
    > przeciw Policji (nie ma ktos czasem MsgID - moze w koncu odbiora mu
    > pozwolenie, warici nie powinni miec broni palnej).

    Taka bron palna to i ja mam na dzialce do straszenia szkodnikow ;) Bo
    szczerze watpie, by komentant wojewodztwa (Wroclaw to chyba Dolnoslaskiego)
    wydal mu pozwolenie na cos o energii wylotowej wiekszej niz 17 J i
    gwintowanej lufie. Oczywiscie - przy naiwnym zalozeniu, ze on ma ta bron
    legalnie.

    Pozdrawiam
    Iff

    --
    >( \) (/ )< I tought I taw a putty cat!
    \__..__/ ___________________________________________
    |\__\,,,~ | Wszystko dobre, co sie dobrze konczy ;) |
    / \ | Madame Kitzmoor (6107476) |

  • 107. Data: 2003-11-12 08:27:18
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:46ksb.19274$sK6.252396@news.chello.at...

> [...]
    > przemyslowa, oni maja wlasnie matematykow z indii, fizykow i chemikow z
    > rosji i polski, prawnikow pochodzenia zydowskiego itp, moze jednak warto

    Tylko zwroc uwage na jedna rzecz :) Oni mimo wszystko jada tam bo moga
    zarobic wiecej niz u siebie ...
    A tutaj chodzi o to zeby zatrudnic ich taniej niz naszych rodakow ... bo zza
    granicy taniej

  • 108. Data: 2003-11-12 09:59:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:boob1f$ned$1@topaz.icpnet.pl

    > Ile ty masz lat przygłupie?
    > Leszek

    35 jak mozna wyczytac z jego cv

    dziwne jak ludzie durnieja z wiekiem :)

    zreszta - ostatnia fala grozby telefonow dresow itd zaczela sie dokladnie
    pod wieczor w dniu jego 35 urodzin (albo sie spil, albo - co bardziej
    prawdopodobne - kompleks wieku sredniego)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 109. Data: 2003-11-12 12:24:35
    Od: Damian <d...@o...pl>

    >Oczywiscie - przy naiwnym zalozeniu, ze on ma ta bron
    > legalnie.

    Ma legalnie chyba od 89 roku. Dostał zaraz po wyjściu z wojska.

    damian

  • 110. Data: 2003-11-13 10:27:33
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mme Kitzmoor napisał:
> [...]
    > wydal mu pozwolenie na cos o energii wylotowej wiekszej niz 17 J i
    > gwintowanej lufie. Oczywiscie - przy naiwnym zalozeniu, ze on ma ta bron

    Wiesz, kiedy masz 5 milionów na koncie to wszystko możesz sobie zalatwic
    legalnie, pewnie nawet kalasznikowa...
    http://www2.elita.pl/losowania/regulamin.htm

    Pozdrawiam:
    maYk