  • 41. Data: 2004-04-12 13:21:12
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : >> Czyżby Twoja wiedza na temat p2p na tym się kończyła?.
    : >> Heh, i jak tu dziwć mnistrom którzy chcą podnieść VAT
    : >> na internet skoro on służy wyłącznie do przeglądania
    : >> stron porongraficznych. :(
    :
    : > no to fajen masz skojarzenia "kolego".
    :
    : "Fajne" to czyli jakie?.

    ":
    : >> Czyżby Twoja wiedza na temat p2p na tym się kończyła?.
    : >> Heh, i jak tu dziwć mnistrom którzy chcą podnieść VAT
    : >> na internet skoro on służy wyłącznie do przeglądania
    : >> stron porongraficznych. :(
    "
    takie.

    :
    : > Programy p2p sluza glownie temu,
    :
    : Nie wiem co się kryje pod "temu"?.

    sciaganiu nielegalnych plikow , filmy, gry, muzyka itp.

    :
    : > Jezeli tak nie uwazasz to powiedz moze do czego ty wykorzystujesz,
    :
    : Do tego do czego ma służyć. Do przesyłania
    : i odbierania plików.

    patrz wyzej

    :
    : > po za tym do czego mozesz np google wykorzystac.
    :
    : Nawet tego nie wiesz?. "Google" to wyszukiwarka
    : którą możesz wyszukać adresy do potrzebnych
    : Ci wiadomości.

    w kazie mozesz tez uzsykac adresy do interesujacych stron (teraz to zes sie
    pochawlil wiedza- z tymi googlami))

    P.

  • 42. Data: 2004-04-12 13:52:06
    Temat: Ograniczenie w sieci....
    Od: Artur <a...@j...net>

    Sadze, ze sam proceder sciagania jako taki nie jest nielegalny (choc
    moge sie mylic w tym wzgledzie). Mnie glownie chodzi o dzialania
    polegajace na dystrybycji takich materialow, a to jest juz obwarowane
    odpowiednimi przepisami.

    A.

  • 43. Data: 2004-04-12 14:12:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c5e4ia$p0g$1@inews.gazeta.pl

    > Pole OD: Przemysław Rokicki
    > juz lepszego podpisu nie znajdziesz.

    To jest nazwa konta Twojego czytnika grup, a nie podpis.
    Ciekawi mnie czy gdy pisząc jakieś pismo urzędowe w
    którym w prawym górnym rogu *musisz* podać swoje
    dane to czy także tego pisma nie podpisujesz bo przecież
    - "tam na górze już jest"

    > moglbys "Dziecinko spijrzec wyzej? "Moglbys Podac zrodlo tych
    > rewelacji" ?

    Nie wiem na co ma "dziecinka" spoglądać wyżej, ale...
    To nie są żadne rewelacje, a "tylko" Netykieta. Netykieta
    zaś to zbiór zaleceń_sugestii postępowania w usenecie.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Dla tych "innych" instrukcja postepowania jest tu:
    http://hell.pl/kya/turbonetykieta.html

    OK!, ustawiłeś i jest w porządku.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 44. Data: 2004-04-12 14:17:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c5e54i$apl$1@inews.gazeta.pl

    > w kazie mozesz tez uzsykac adresy do interesujacych stron (teraz to zes
    > sie pochawlil wiedza- z tymi googlami))

    Nie używam Kazzy więc nie muszę o tym wiedzieć.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."

  • 45. Data: 2004-04-12 14:19:18
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej_K." n...@n...spam.pl napisał(a)
    w news'ie: news:12042004.1346EF55@p.i.k.i

> [...]
    > którym w prawym górnym rogu *musisz* podać swoje
    > dane to czy także tego pisma nie podpisujesz bo przecież

    Oczywiście pisząc miałem na myśli *lewy górny róg*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami."

  • 46. Data: 2004-04-12 17:36:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:c59mgb$229f$1@news2.ipartners.pl...

    > Jeśli podajesz takie dokładne dane liczbowe - poproszę o dowody.
    > Legalnie uzyskane, w miarę możliwości.

    Rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu (KPK).

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 47. Data: 2004-04-12 20:16:32
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Leszek 12 kwietnia 2004, 19:36:34, szrajbnął:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:c59mgb$229f$1@news2.ipartners.pl...

    > Rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu (KPK).

    Oczywiste? W tym przypadku nie ma mowy o 'oczywistosci'. Gdyby tak
    bylo to prokurator/sedzia czy kto tam nie mieli by problemu z
    udowodnieniem winy tysiacom (milionom?) ludzi korzystajacym z p2p.

    I oczywiscie nie moze byc 'oczywistosci' tak dokladnych liczb.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 48. Data: 2004-04-12 20:47:45
    Od: Artur <a...@j...net>

    Owszem moze. Oczywistosc ta dotyczy co prawda tylko tego kawalka sieci,
    ktory moge zbadac (co zostalo zaznaczone), jednak takie sa smutne
    realia.

    A.

  • 49. Data: 2004-04-12 20:48:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Drwal wrote:
> [...]

    > bylo to prokurator/sedzia czy kto tam nie mieli by problemu z
    > udowodnieniem winy tysiacom (milionom?) ludzi korzystajacym z p2p.

    Dla Lesia-luftbranzlung-trolla takie rzeczy są oczywiste - tak sam jak
    oczywistym jest, że każdy złodziej to pijak, bo każdy pijak to złodziej ;-P

  • 50. Data: 2004-04-13 09:00:32
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Andrzej 12 kwietnia 2004, 22:48:41, szrajbnął:
    > Dla Lesia-luftbranzlung-trolla takie rzeczy są oczywiste - tak sam jak
    > oczywistym jest, że każdy złodziej to pijak, bo każdy pijak to złodziej ;-P

    Nie pijak, a Polak ;)

    Ale o trollowanie bym tak nie oskarzal na lewo i prawo :)