  • 1. Data: 2004-05-24 11:23:51
    Temat: Odpis pozwu w postepowaniu nakazowym - jak to wyglada?
    Od: "Radek" <r...@p...pl>

    Witam,

    Zamierzam wniesc sprawe do sadu z tytulu niewykupienia weksla w terminie.
    Chodzi o niezaplacona wierzytelnosc pomiedzy dwiema osobami fizycznymi. Jako
    jeden z zalacznikow do pozwu wymieniany jest odpis tego pozwu wraz
    zalacznikami dla pozwanego. Jak w praktyce mialby wygladac taki odpis? Czy
    ma to byc dodatkowa kopia pozwu przeze mnie podpisana czy tez musze ja
    poswiadczac notarialnie (lub w jakis inny sposob)? I jak to jest z tymi
    odpisami zalacznikow w przypadku weksla; mam dolaczyc ksero weksla i
    deklaracji wekslowej? Nie bardzo orientuje sie w tym temacie, a chcialbym
    zeby ten pozew byl kompletny w momencie jego skladania, bo w przeciwnym
    razie jego uzupelnianie wydluzy czas postepowania.
    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2004-05-24 12:14:13
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Radek" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razie jego uzupelnianie wydluzy czas postepowania.
    > Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi w tym temacie.

    Wystarczy zwykła kserokopia, nawet nie musi być podpisana i kserokopie
    załączników. Do pozwy musi być załączony oryginał weksla.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-05-24 14:18:06
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 14:14:13 +0200, Johnson <j...@g...pl.nospam>
    napisał:

    > Użytkownik "Radek" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jako

    > Wystarczy zwykła kserokopia, nawet nie musi być podpisana i kserokopie
    > załączników. Do pozwy musi być załączony oryginał weksla.

    Racja, ale w niektórych sądach w oparciu o jakieś nieokreślone przepisy
    wymagają ab odpis tez był podpisany

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 4. Data: 2004-05-24 14:22:38
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    napisał:

    Racja, ale w niektórych sądach w oparciu o jakieś nieokreślone przepisy
    wymagają ab odpis tez był podpisany

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

    Jest takie orzeczenie Sąd Najżywszego (danych nie pamiętam), gdzie wyraźnie
    potwierdzono, że odpis nie musi być podpisany. Wyszło całkiem niedawno. Więc
    może praktyka się ustabilizuje.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-05-24 18:17:08
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Wystarczy zwykła kserokopia, nawet nie musi być podpisana i kserokopie
    > załączników. Do pozwy musi być załączony oryginał weksla.

    Oczywiscie weksel ma isc wraz z pozwem do sadu a kserokopia weksla wraz z
    odpisem pozwu dla pozwanego...:-)

    NoMAD