  • 1. Data: 2004-09-16 09:41:45
    Temat: Odpis aktu urodzenia - Jaka praktyka?
    Od: "Binio" <w...@g...pl>

    Czeka mnie sprawa spadkowa i chciałem się dowiedzieć czy sąd może odrzucić
    skrócony odpis aktu urodzenia (lub zgonu) jeśli ten był wystawiony parę lat
    temu (a nawet ładnych parenaście, bo w latach 80-tych)? Jaka jest praktyka?
    Czy skrócone odpisy aktów urodzenia (czy też zgonu) mają jakiś swój własny
    "termin ważności" dla sądu?
    Czekam na wasze wypowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-16 19:45:42
    Temat: Re: Odpis aktu urodzenia - Jaka praktyka?
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Binio wrote:
    > Czy skrócone odpisy aktów urodzenia (czy też zgonu) mają jakiś swój własny
    > "termin ważności" dla sądu?

    Skoro dla USC nie maja, to dla sądu pewnie też nie.

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2004-09-16 21:52:24
    Od: "Binio" <w...@g...pl>

    Użytkownik "cherokee" <c...@a...able.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro dla USC nie maja, to dla sądu pewnie też nie.
    >
    > pozdr
    >
    > cherokee

    Po czym wnioskujesz że nie mają? W USC zawierałem związek małżeński parę lat
    temu i właśnie tam nie chcieli mi przyjąć skróconego odpisu aktu urodzenia
    (wystawionego jeszcze w PRLu)
    Pozdrawiam
    Binio

  • 4. Data: 2004-09-17 07:02:26
    Od: Mikee <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 11:41:45 +0200, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

> [...]
    > Czy skrócone odpisy aktów urodzenia (czy też zgonu) mają jakiś swój własny

    Nie ma na pewno. Mikee

  • 5. Data: 2004-09-17 11:22:03
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Binio wrote:
    > Po czym wnioskujesz że nie mają? W USC zawierałem związek małżeński parę lat
    > temu i właśnie tam nie chcieli mi przyjąć skróconego odpisu aktu urodzenia
    > (wystawionego jeszcze w PRLu)

    No coś ty - nam przyjęli bez problemu.

    pozdr

    cherokee