  • 1. Data: 2004-09-16 08:45:37
    Temat: Strona-pomoc
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    Witam

    Zwracam sie z prosba o pomoc w tworzeniu serwisu
    internetowego zwiazanego z Krajowym Rejestrem Sadowym.
    (www.krs.netlook.pl)
    Glownie chodzi mi o ludzi ktorzy od czasu do czasu
    napisaliby jakis artykul, dodali Newsa....
    Jezeli pracujesz w ktoryms z wydzialow, takze prosilbym
    o kontakt.

    Prosilbym rowniez o sugestie, porady co jeszcze
    powinno znalezc sie na tych stronach.

    Na razie nie moge wiele zaoferowac w zamian
    (w gre wchodzi skrzynka pocztowa w domenie, no i
    satysfakcja ze dzieki nam, paru osobom latwiej
    bedzie stworzyc nowe miejsca pracy).
    Serwis nie jest komercyjny (takich jest juz w wiele
    i za zwykle podstawowe info kaza sobie wysylac platne sms-y).

    Na razie wszystko dopiero sie ksztaltuje a serwis ruszy
    pelna para w okolicach pazdziernika. Pod koniec
    wrzesnia mam obrone wiec nie mam teraz czasu
    na czeste aktualizacje.

    W przyszłości mam w planach zarabiac na utrzymanie
    serwisu dzieki reklamie.
    (jesli znalazlby sie ktos zainteresowany reklama,
    lub sponsoringiem serwisu, to prosze o kontakt
    na adres r...@k...netlook.pl)

    Zalezy mi na pomocy zwyklym ludziom, ktorzy
    nie zawsze wiedza od czego zaczac i spedzaja godziny
    o ile nie dni na pozyskaniu wszelkich informacji ktore sa
    potrzebne przy rejestracji.

    Wszystkich zainteresowanych prosze o kontakt
    a...@k...netlook.pl
    lub na maila z grupy

    Pozdrawiam
    Sebastian