  • 1. Data: 2004-09-16 08:34:15
    Temat: Domena - sprzedaz towarow - mozna?
    Od: "Law eron" <p...@w...pl>

    Mam zarejestrowana domene .pl.
    Domena ta to powszechnie znana marka - powiedzmy ze jest to sprzet agd/rtv.
    Chcialbym sprzedawac przez strone www produkty tej firmy. Czy to zgodne z
    prawem? Chyba nie naruszam praw wlasciciela "znaku towarowego" bo sprzedaje
    JEGO towary? Prosze o pomoc. Moze sa jakies rozwiazania tego problemu?

  • 2. Data: 2004-09-16 08:36:12
    Temat: Re: Domena - sprzedaz towarow - mozna?
    Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl>

    Użytkownik "Law eron" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > JEGO towary? Prosze o pomoc. Moze sa jakies rozwiazania tego problemu?

    z tego co wiem to podpisujesz umowe agencyjna z ta firma i wtedy jest
    legalnie

    z drugiej strony jesli nabywasz i placisz za te produkty w hurtowni to
    stajesz sie ich wlascicielem wiec mozesz z nimi robic co ci sie podoba zatem
    tez i sprzedawac w internecie ...

  • 3. Data: 2004-09-16 09:01:09
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > z drugiej strony jesli nabywasz i placisz za te produkty w hurtowni to
    > stajesz sie ich wlascicielem wiec mozesz z nimi robic co ci sie podoba zatem
    > tez i sprzedawac w internecie ...

    Dla swietego spokoju jednak lepiej byloby jakby poinformowal na glownej
    stronie, ze nie jest ich producentem, a tylko sprzedawcą ..

  • 4. Data: 2004-09-16 09:28:50
    Od: "Law eron" <p...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dla swietego spokoju jednak lepiej byloby jakby poinformowal na glownej
    > stronie, ze nie jest ich producentem, a tylko sprzedawcą ..
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    A znacie moze jakas lepsza formule dla zapisu w rodzaju "Uzyte w serwisie
    znaki tow. i zdjecia naleza do ich wlascicieli. Ich uzycie ma wylacznie cel
    informacyjny". Chodzi i mi o "bardziej prawna". Czy taki zapis wystarczy?
    Caly czas mam obiekcje przeciez posluguje sie ich znakiem towarowym. A co na
    to NASK?

  • 5. Data: 2004-09-16 09:58:29
    Od: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl>

> [...]
    cel
    > informacyjny". Chodzi i mi o "bardziej prawna". Czy taki zapis wystarczy?

    a masz zgode wlascicieli na uzycie ich znakow?
    chlopie radze ci podpisz z nimi umowe agencyjna i bedzie po klopocie ...

  • 6. Data: 2004-09-16 11:01:39
    Od: "Law eron" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl> napisał w
    wiadomości news:cibo4o$4io$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Law eron" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > cel
    >
    > a masz zgode wlascicieli na uzycie ich znakow?
    > chlopie radze ci podpisz z nimi umowe agencyjna i bedzie po klopocie ...

    Latwo powiedziec! Podpisz umowe. Gdyby oni chcieli!

  • 7. Data: 2004-09-16 11:54:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > z tego co wiem to podpisujesz umowe agencyjna z ta firma i wtedy jest
    > legalnie

    co do domeny to nie ma znaczenia, jezeli by byla wolna to moglbym sobie
    zarejestrowac netia.pl, tpsa.pl
    itd.

    P.

  • 8. Data: 2004-09-16 13:32:03
    Od: "Law eron" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > problemu?

    > co do domeny to nie ma znaczenia, jezeli by byla wolna to moglbym sobie
    > zarejestrowac netia.pl, tpsa.pl
    > itd.
    >
    > P.

    nie do konca. Nask wprowadzil jakis nowy zapis (przy rejestracji) mowiacy o
    tym, ze nabywca ma prawa do domeny.
    A jak nie ma? Boje sie ze moga zabrac :-(

  • 9. Data: 2004-09-16 15:32:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie do konca. Nask wprowadzil jakis nowy zapis (przy rejestracji)
    mowiacy o
    > tym, ze nabywca ma prawa do domeny.
    > A jak nie ma? Boje sie ze moga zabrac :-(

    no nabywca domeny tak? kupujesz i masz pelne prawa do niej, nie moga tak
    ot tak zabrac.
    Jak sobie to wyobrazasz? patrz np allegro, wyobraz sobie ze by im domene
    zabrali
    i postawili swoj system aukcyjny (szyt hamstwa :-) ) .

    nie do konca jest gdy nazwa jest zarejestrowana, jak w przypadku microsoft
    .

    P.

  • 10. Data: 2004-09-16 16:12:35
    Od: a'lex<a...@o...pl>

> [...]
    zgodne z
    > prawem? Chyba nie naruszam praw wlasciciela "znaku

    Polecam lekuturę ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile
    pamiętam art. 5 i 10, i osobiście odradzam pomysł.

    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info