  • 1. Data: 2003-08-22 12:41:33
    Temat: Odmowiono przyjecia zgloszenia dzialalnosci - cd
    Od: "WoLF" <d...@p...fm>

    Jak juz pisałem kilka dni temu, UM Siedlce nie przyjął mojego zgloszenia DG.
    Dlatego ze na ich terytorium jestem zameldowany tylko tymczasowo na 3 lata -
    moje zgloszenie przesłali na adres Urzędu gdzie jestem zameldowany na stałe.
    Czyli 500 km od miejsca gdzie teraz mieszkam.

    Czy oznaczać to bedzie że bieżące sprawy podatkowe i ZUS-owe będę załatwiał
    jeżdżąc 500 km ?

    Bo jak pamietam to kopię wydanego zaswiadczenia dostanie US i ZUS wlasciwe
    terytorialnie dla Urzedu który to zaświadczenie wyda.

    Mam tam jechac i próbować zgłosić tym US i ZUS ze chce się rozliczac w
    faktycznym miejscu zamieszkiwania i prowadzenia działalności, czy to ma
    szanse powodzenia ?

    --
    Wolinski Filip

  • 2. Data: 2003-08-22 14:04:12
    Od: Dan <d...@p...pl>

    Dnia 2003-08-22 14:41, Użytkownik WoLF napisał:
> [...]
    > moje zgloszenie przesłali na adres Urzędu gdzie jestem zameldowany na stałe.
    > Czyli 500 km od miejsca gdzie teraz mieszkam.

    a gdzie znajduje sie siedziba firmy??
    jezeli w Siedlcach - to tam powinni zarejestrowac i tam rozlicza sie ZUS/US.

    ja mialem tymczasowe na jakies 6 miesiecy i we Wroclawiu nie robili
    najmniejszych problemow.

> [...]
    > Bo jak pamietam to kopię wydanego zaswiadczenia dostanie US i ZUS wlasciwe
    > terytorialnie dla Urzedu który to zaświadczenie wyda.

    swietnie - tylko firma jest poza terytorium gdzie wydano zaswiadczenie ;>

  • 3. Data: 2003-08-23 05:11:31
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

> [...]
    stałe.
    > Czyli 500 km od miejsca gdzie teraz mieszkam.

    Ja takze prowadze dzialalnosc we wroclawiu (zus, us itp.), gdzie jestem
    zameldowana tymczasowo na 2 lata (stale zameldowanie daleko stad). Ktos
    chyba Cie poinformowal w urzedzie, bo nie sadze zeby tam byly inne przepisy.

    ania

  • 4. Data: 2003-08-23 09:14:49
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    DG.

    > a gdzie znajduje sie siedziba firmy??
    > jezeli w Siedlcach - to tam powinni zarejestrowac i tam rozlicza sie
    ZUS/US.

    litosci ludzie....
    Piszcie dokladnie, bo mady stracila zdolnos jasnowidzenia, a poza nia nikt
    jej nie mial...

    JAK "nie przyjal".

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-08-23 09:33:28
    Od: "WoLF" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bi7b10$nep$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > litosci ludzie....
    > Piszcie dokladnie, bo mady stracila zdolnos jasnowidzenia, a poza nia nikt
    > jej nie mial...
    >
    > JAK "nie przyjal".

    dobrze :)

    Formularz zgłoszenia został przyjęty i przekazany (wysłany) do urzedu
    własciwego terytorialnie dla mego miejsca stałego zameldowania.

    --
    Wolinski Filip

  • 6. Data: 2003-08-23 10:02:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "WoLF" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Formularz zgłoszenia został przyjęty i przekazany (wysłany) do urzedu
    > własciwego terytorialnie dla mego miejsca stałego zameldowania.

    dla osoby fizycznej "siedziba" to miejsce...

    zamieszkania (?)

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-08-23 19:55:17
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce>

    WoLF napisał(a):

    > Czy oznaczać to bedzie że bieżące sprawy podatkowe i ZUS-owe będę załatwiał
    > jeżdżąc 500 km ?

    Mam stałe zameldowanie w Lublinie, działalność (i siedzibę) mam w
    Bydgoszczy. Jak zakładałem obecną działalność, nie miałem czasowego
    zameldowania w Bydgoszczy. Mimo, że przebywałem tutaj. Rozliczałem się w
    Lublinie. Nie wiem, co by było, gdybym wynajął lokal na działalność...
    Pewnie też mógłbym przenieść tutaj siedzibę. Potem zameldowałem się
    czasowo w Bydgoszczy, i dokonałem zmiany we wpisie, jest nadal w
    lubelskim UM, że zmianiam siedzibę na Bydgoszcz. I załatwiam wszystko w
    Bydgoszczy.
    Kiedyś miałem tylko czasowe w Bydgoszczy (inna dzialalność) i bez
    problemu tutaj zarejestrowałem działalność. Miałem napisany adres
    lubelski, a bydgoski jako siedzibe.
    Mysle, ze ładują Cię w prącia, i spychają robotę na innych.
    Ale to tylko moje zdanie...
    Pozdrawiam i powodzenia!
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\