  • 1. Data: 2003-08-22 11:59:29
    Temat: Telekomunikacyjne jaja
    Od: "vihoo" <w...@w...pl>

    Dostałem ostatnio "ofertę" (celowo w cudzysłowiu) a w zasadzie informację z
    ukochanej tpsa, a w niej zmiana _nazwy_ z Octopus ISDN na
    ISDN TP. Dzięki tej wspaniałomyślnej "zmianie" klienci otrzymują, tu cytuję:
    "w cenie abonamentu usługi plan sekundowy TP biznes" i takie tam inne
    bzdety. Ale nie o tym chciałem pisać.
    Na piśmie jest również informacja o tym, że kto nie zadeklaruje się do
    jakiego pakietu chce należeć będzie przepisany automatycznie do
    tego, jaki wybierze mu tpsa.
    Zadwoniłem do miłego pana na infolinię i dowiedziałem się, że istniejące
    rabaty (z których ja namiętnie korzystam) nie migrują do nowego pakietu.
    I w ogóle nie będzie tych rabatów, tylko jakieś inne, nowe.
    Wszystko byłoby OK. Ale jakim prawem telekomunikacja zmusza swoich klientów
    do zmiany warunków umów, likwidując przy okazji rabaty?
    Czy ktoś może odpowiedzieć na to pytanie? Czy to w ogóle jest legalne? Czy
    tpsa robi sobie ze mnie i swoich klientów jaja?
    Moje oburzenie jest tym większe, że korzystając z dotychczasowych rabatów
    wycisnąłem z rachunku ok. 90% kwoty (płaciłem tylko jakieś 10% kwoty),
    a przy rabatach do których mnie zmuszą zaoszczędze tylko 40%. Przy dużych
    kwotach jakie niestety będę muszę płacić jest to sporo.

    więcej tutaj:
    http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/n.
    php?id=2893

    Liczę na jakąś odpowiedź lub chociaż słowa pocieszenia

    pozdrawiam grupę
    vihoo

  • 2. Data: 2003-08-22 12:14:47
    Temat: Re: Telekomunikacyjne jaja
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003 13:59:29 +0200, "vihoo"
    <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Na piśmie jest również informacja o tym, że kto nie zadeklaruje się do
    > jakiego pakietu chce należeć będzie przepisany automatycznie do

    TPSA poprostu likwiduje usługe Octopus ISDN podobnie jak zlikwidowała
    telegram, jeśli nie chcesz to masz możliwość skorzystać z okresu
    miesięcznego wypowiedzenia, TPSA może to również zrobić za Ciebie na
    takich samych zasadach

  • 3. Data: 2003-08-22 12:48:56
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "vihoo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    cytuję:
    > "w cenie abonamentu usługi plan sekundowy TP biznes" i takie tam inne
    zdaje się, że sprawą zajmuje się już Urząd ochrony konkurencji i konsumentów
    (taką wzmiankę przeczytałem na początku tygodnia)
    było juz też na grupie w zeszłym tygodniu, ale nie wiem czy z konkretnymi
    wnioskami

    burenezo

  • 4. Data: 2003-08-22 12:49:14
    Od: "vihoo" <w...@w...pl>

> [...]
    > telegram, jeśli nie chcesz to masz możliwość skorzystać z okresu
    > miesięcznego wypowiedzenia, TPSA może to również zrobić za Ciebie na

    Sorry, ale gdzie wyczytałeś to, że tpsa likwiduje usługę Octopus ISDN?

    W informacji jaką dostałem z telekomunikacji wynika, że cytuję:
    "Dotychczasowa nazwa Octopus ISDN zostaje zastąpiona nazwą linia cyfrowa
    ISDN TP,
    zaś dwa rodzaje dostępów ISDN otrzymują nazwy "ISDN TP biznes" (Octopus S)
    oraz "ISDN TP biznez pro" (Octopus XL)." ..koniec cytatu
    Gdzie tu mowa o likwidacji usługi? Przy okazji likwidując rabaty, o co mi
    najbardziej chodzi.

  • 5. Data: 2003-08-22 13:28:44
    Od: "vihoo" <w...@w...pl>

> [...]
    > (taką wzmiankę przeczytałem na początku tygodnia)
    > było juz też na grupie w zeszłym tygodniu, ale nie wiem czy z konkretnymi

    No to super! Dzięki za odpowiedź. Pogrzebie jeszcze w poprzednich postach.
    Niestety nie jestem na bieżąco z tą grupą, jestem tu pierwszy raz i nie za
    bardzo znam wszystkie wątki.
    Narka.

  • 6. Data: 2003-08-22 14:03:47
    Od: "Sekret" <s...@b...pl>

> [...]
    > Czy ktoś może odpowiedzieć na to pytanie? Czy to w ogóle jest legalne? Czy
    > tpsa robi sobie ze mnie i swoich klientów jaja?

    TPSA jak zwykle robi sobie jaja, ale nie o nich chciałam pisać.
    Polecam BARDZO DOKŁADNIE przestudiować umowę z TPSA, którą podpisałeś.
    Nie chcę Cię martwić, ale bardzo możliwe, że tam jest zastrzeżenie, że np.
    TPSA ma prawo do zmiany 'tego i śmego' po wczesniejszym poinformowaniu
    klienta.... etc..
    Zobacz jakie są warunki wypowiedzenia umowy, bo może się okazać, ze jesli
    nie zgodzisz się na zmianę to TPSA sama wypowie Ci umowę (byłby to skrajny
    debilizm, ale w NORMALNEJ umowie każda ze stron ma prawo od niej odstąpić na
    okreslonych w tejże umowie warunkach).
    Głowa do góry - jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania we
    własnoręcznie podpisanej umowie to prawo winno być po Twojej stronie.
    Zauważ, ze np PLUS do nie zmusza swoich klientów do zmiany taryf na nowe.
    Jeśli ktoś podpisał umowę 5 lat temu i ma ochotę działać wg tamtych warunków
    to działa!
    Jeśli ktoś zmienia warunki umowy to dwie strony muszą się na nie zgodzić
    (podpisami!!!). prawdopodobnie jeśli się nie zgodzisz - potraktują to jako
    wypowiedzenie (bo tak pewnie jest w Umowie)

    M.

  • 7. Data: 2003-08-22 18:32:45
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Sekret" <s...@b...pl> niebacznie popelnil

    > Jeśli ktoś zmienia warunki umowy to dwie strony muszą się na nie
    > zgodzić (podpisami!!!). prawdopodobnie jeśli się nie zgodzisz -
    > potraktują to jako wypowiedzenie (bo tak pewnie jest w Umowie)
    Wszystko prawie ok, tylko jeśli się nie zgodzi na nowe warunki umowy
    to nie wypowiada tym samym starej. To TPSA musi wypowiedzieć starą
    umowę, prawda?

    --
    pozdro
    poreba