  • 61. Data: 2009-12-14 19:59:46
    Temat: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Dlaczego dyskryminowanie? Jak bezdomny poda adres noclegowni, to do
    > noclegowni paczka dojdzie. Tak samo pod dowolny inny adres, pod
    > którym
    > ktoś będzie oczekiwał paczki dla owego bezdomnego.

    Ta, już widzę jak kurier pędzi do miejsca opisanego jako
    "karton po zmywarce, za żółtym smietnikiem, koło sklepu żabka.

    > Natomiast nie widzę powodu, aby osoba nie mająca możliwości
    > korzystania
    > z telefonu, nie mogła sobie zamówić jakiegoś towaru i odebrać go pod
    > podanym adresem. Jest to fanaberia sprzedawcy,

    Już ci tu wyjaśniali, że nie fanaberia i nie sprzedawcy.

    > szczerze mówiąc dla mnie
    > maksymalnie dziwna. Kupuję ciągle różne rzeczy wysyłkowo i jeszcze
    > nigdy
    > nie spotkałem się z taką fanaberią.

    Nie szkodzi, w zamian masz tysiąc innych problemów.

  • 62. Data: 2009-12-14 23:05:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl>

    > Miałem dwa przypadki kiedy doręczyciel chciał numer telefonu.
    > I faktycznie w dzień dostawy zadzwonił dostawca z informacją
    > że ma przesyłkę i czy jestem pod wskazanym adresem i odbiorę.
    > Po potwierdzeniu dostarczał, żadnych reklam czy "głupkowatych
    > połączeń" nie było.

    No to miałeś szczęście

    > Byłem tym nawet zdziwiony i dowiedziałem się od znajomych że
    > w ten sposób działają lepsze firmy kurierskie. A krótka rozmowa
    > jest tańsza niż jazda do nieobecnego co któregoś odbiorcę.

    Że niby mniej za dostarczenie przesyłki zapłacę ?

    > W sumie to mamy 21 wiek i takie wykorzystanie telefonów powinno
    > być normą, ale jak widać niektórzy nie wyszli jeszcze z ubiegłego
    > wieku.

    No i cały ten dorobek 21-go wieku sprowadza się do wszechobecnego syfu
    reklamowego w internecie, na ulicy, na skrzyżowaniu, na samochodzie, w
    telewizji, w telefonie, u kuriera.

  • 63. Data: 2009-12-14 23:07:04
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > To może najpierw przeczytaj, a potem się odzywaj, OK?

    Ty przeczytaj i mi zreferuj, ok ?

  • 64. Data: 2009-12-14 23:08:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Rowerex" <r...@o...pl>

    Zbyt daleko idące przykłady. Brak jakiegokolwiek zameldowania i
    jakiejkolwiek identyfikacji stwarzają poważne problemy nie tylko przy
    kupowaniu.
    --
    Jeszcze przy trolowaniu stanowią

  • 65. Data: 2009-12-15 07:14:53
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik cef napisał:

    > Nie widzę nic takiego w opisie sytuacji.
    > Ma podać numer telefonu i to może zrobić.

    Numer telefonu ma podać, aby kurier mógł zadzwonić.
    Czyli kurier będzie dzwonił. A że jest to osoba niesłysząca to się nie
    dodzwoni.
    I co wtedy?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 66. Data: 2009-12-15 07:43:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

    > Znakomita większość stacjonarnych nie ma możliwości odbierania smsów.

    W TP jeśli twój aparat nie ma takiej mozliwości, SMS-y przychodza w
    formie glosowej....Jesli taką możliwośc masz, wysyłasz sms-a
    aktywującego odbieranie sms-ów w formie tekstowej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 67. Data: 2009-12-15 07:45:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    cef pisze:

    > Nie wiem z jakiego aparatu korzysta dzwoniący.
    > Dlatego wysyłam głosowy. Słuchawkę ma każdy.

    Jeśli wyslesz tekstowy, w zależności od tego jaką ma słuchwke
    dostarczone zostanie głosowo, lub tekstowo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 68. Data: 2009-12-15 12:10:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tapatik pisze:

    > Numer telefonu ma podać, aby kurier mógł zadzwonić.
    > Czyli kurier będzie dzwonił. A że jest to osoba niesłysząca to się nie
    > dodzwoni.
    > I co wtedy?

    Przy zakupie poinformować o tym sklep.

    --
    animka

  • 69. Data: 2009-12-15 12:57:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Alek pisze:
    > Ta, już widzę jak kurier pędzi do miejsca opisanego jako
    > "karton po zmywarce, za żółtym smietnikiem, koło sklepu żabka.

    Po pierwsze primo: Dlaczego nie?

    Po drugie primo: Można podać adres bardziej klasyczny.

    > Już ci tu wyjaśniali,

    Kosmici?

    > że nie fanaberia

    Owszem, fanaberia. od dawna kupuję, a czasami i sprzedaję coś wysyłkowo
    i nigdy takich fanaberii nie miałem.

    > i nie sprzedawcy.

    Może nie sprzedawcy, może sprzedawcy. Skoro ma debila-kuriera, może go
    zmienić, choćby na Pocztę Polską. Tam są zdrowe zasady.

    > Nie szkodzi, w zamian masz tysiąc innych problemów.

    Jakie? żadnego nie zauważyłem. Paczki przychodzą, są odbierane...
    Jeszcze nigdy nie odczułem żadnego problemu z powodu niepodania
    telefonu. Jak ktoś se lubi poklachać, to niech se klacha, ale to nie
    powinno być związane z zamawianiem towaru.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 70. Data: 2009-12-15 17:44:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tapatik wrote:

    > Numer telefonu ma podać, aby kurier mógł zadzwonić.
    > Czyli kurier będzie dzwonił. A że jest to osoba niesłysząca to się nie
    > dodzwoni.
    > I co wtedy?

    Wtedy kurier się dowie przez sms co ma dalej robić.