  • 1. Data: 2009-12-11 18:00:01
    Temat: pieczątka sklepu
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Witam,
    By gwarancja była ważna potrzebna jest pieczątka sklepu.
    Kupiłem pralkę w Domarze, no i popsuła się. Kupowałem przez internet i
    dzisiaj zaglądam a tam pieczątki nie ma.
    No a Domar sobie upadł i nie wiem czy jeszcze gdzieś pieczątkę załatwię.
    Co mogę zrobić?

  • 2. Data: 2009-12-11 18:03:17
    Temat: Re: pieczątka sklepu
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak masz dowód zakupu to większość serwisów nie robi prolemu

  • 3. Data: 2009-12-11 18:08:53
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    gasper pisze:
    > jak masz dowód zakupu to większość serwisów nie robi prolemu
    niedawno na gwarancji miałem naprawianą zmywarkę i pieczatke chcieli,
    ale na odworcie brakowało to zrobiłem już ksero w domciu i wystarczyło.
    Wcześniej jednak pani przyjmująca zgłoszenie gwarancyjne chciała piecztkę :)

  • 4. Data: 2009-12-17 22:27:47
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2009-12-11 19:08, Jawi pisze:
> [...]
    > ale na odworcie brakowało to zrobiłem już ksero w domciu i wystarczyło.
    > Wcześniej jednak pani przyjmująca zgłoszenie gwarancyjne chciała
    no i niestety, bez pieczątki serwis odmawia naprawy gwarancyjnej mimo
    posiadania faktury zakupu:(
    Do sprzedawcy się nie zwrócę bo upadł:(

  • 5. Data: 2009-12-17 22:30:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jawi pisze:

    > no i niestety, bez pieczątki serwis odmawia naprawy gwarancyjnej mimo
    > posiadania faktury zakupu:(
    > Do sprzedawcy się nie zwrócę bo upadł:(

    Hmmm... Kiedyś prowizoryczne pieczątki się robiło z ziemniaka ;)

  • 6. Data: 2009-12-18 16:33:38
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2009-12-17 23:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Hmmm... Kiedyś prowizoryczne pieczątki się robiło z ziemniaka ;)

    myślałem o tym :), ziemniaka chciałem zastąpić jakimś nowocześniejszym
    warzywkiem, ale okazało się, że choć Domar ogłosił upadłość to jeszcze
    ktoś tam siedzi w dyrekcji i pieczątkę załatwiłem jednak:)