  • Data: 2002-11-19 14:06:24
    Temat: Re: Odc.3. niusonoweli OEM, czy ostatni?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:
    > Wg mnie problemem jest, czy ciagi cyfr (kody programow)
    >[..]

    Po co wdajesz się w dysputy osoby, która nie tylko chce brać
    odpowiedzialności za swoje słowa, ale jeszcze celowo mąci
    i wprowadza ludzi w błąd narażając ludzi na straty byle tylko
    podważać moje zdanie?

    To, że programy mogą być licencjonowane nie podlega żadnej dyskusji.
    Istotą sprawy jest to, że to co robi M$ nie jest licencjonowaniem
    oprogramowania, lecz zwykłą sprzedażą egzemplarzy programów.

    Tristan Adler chciał niezależnego eksperta - uważam, że to orzeczenie
    sądu można jak najbardziej traktować jako opinię niezależnego eksperta.
    To, że jest to niemiecki sąd a nie polski wg mnie nie ma żadnego
    znaczenia w tym *naszym* sporze - postępowanie M$ w Niemczech jak
    i w Polsce jest identyczne, takoż prawo autorskie w tej sprawie.

    Jeśli więc tam uznane zostało to za HANDEL a nie LICENCJONOWANIE,
    a rozdzielanie egzemplarza programu od sprzętu z jakim został zakupiony
    za legalne to i u nas jest identycznie.

    pozdrawiam
    Arek

    --