  • Data: 2002-11-21 12:07:19
    Temat: Re: Odc.3. niusonoweli OEM, czy ostatni?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message
    news:3DDA4560.80278B1F@elita.pl...

    > Po co wdajesz się w dysputy osoby, która nie tylko chce brać
    > odpowiedzialności za swoje słowa, ale jeszcze celowo mąci
    > i wprowadza ludzi w błąd narażając ludzi na straty byle tylko
    > podważać moje zdanie?
    >
    > To, że programy mogą być licencjonowane nie podlega żadnej dyskusji.

    To zalezy od tego co rozumiemy przez MOGA...

    Podobno wg indian amerykanskich ziemia nie mogla nalezec do czlowieka...
    W ZSRR tez ziemia niemogla nalezec do osoby fizycznej,
    wiec czy ziemia MOZE byc przedmiotem wlasnosci ?

    To naprawde ciekawy problem czy programmoze byc przedmiotem licencji,
    bo to, ze ktos napisze ze udziela licencji nie swiadczy, ze udziela
    licencji...

    Czy Fiat moze udzielic licencji na wozenie pasazera ?

    > Istotą sprawy jest to, że to co robi M$ nie jest licencjonowaniem
    > oprogramowania, lecz zwykłą sprzedażą egzemplarzy programów.

    nie wiem czy zwykla...
    Bo sprzedaje nosnik z kodem programu i NIE ZGADZA SIE, by go wykonywac
    inaczej, niz zgodnie z licencja...

    To niezupelnie tak...
    Kazde panstwo ma inny system prawny...

    Boguslaw