  • Data: 2002-11-21 11:00:34
    Temat: Re: Odc.3. niusonoweli OEM, czy ostatni?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik [...]

    > [...]
    >
    > Śmiem twioerdzić że jesteś w błędzie; opisy takich propozycji
    > (elektronicznie wykonywanych) już widziałem.

    Znow ten pospiech...
    Oczywiscie chodzi o PAPIEROWA ksiazke.

    Sam mam ksiazke "elektroniczna" z licencja na czytanie "tylko przy jednym
    biurku"
    (dokladniej na jednym komputerze...nie czytam wiec wcale).

    > Akurat żadna nowość - AFAIK IBM z oprogramowaniem do mainfrainme
    > to "cały czas" tak robił.
    > Formalnie rzecz biorąc - nie sprzedając oprogramowania, ale dzierżawiąc
    > go na określony czas. Lege artis wg wałkowanej ustawy, IMHO.
    > [...]

    A po wygasnieciu dzierzawy co ? samo sie kasuje ?
    Wlasnie kolega ma problem z jak najbardziej legalnym Win-XP
    Cos im tam nie gra w "rejestracjach" i radosnie go zawiadomili, ze we wtorek
    przestanie dzialac.
    Dla mnie wniosek jest prosty - nigdy wiecej Win-XP

    > Ależ *wolno* - nawet nie da się zabronić zrobienia jednej sztuki :)

    No i wracamy do ksiazki....
    Przeciez student pozuczyl ksiazke, przeczytal i chce to, co przeczytal
    utrwalic...
    w postaci jednej kopii.....

    Pozdrowienia

    Boguslaw