  • 21. Data: 2002-10-14 19:03:19
    Temat: Re: Ochrona w supermarkecie
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002 08:56:29 +0200, "Henryk Plumski"
    <h...@g...pl> wrote:
    [...Ciach...]
    >A tak na marginesie. Wielu z Was robi zapewne zakupy w Makro.
    >Przy wyjściu, jak jest dużo zakupów, ochrona pcha łapki do koszyka ?
    >Możecie najnormalniej w świecie im te łapki "przetrącić"
    >Nie mają do tego prawa. Jeśli będą się upierać, niech pokażą swój
    >wewnętrzny regulamin. Jest w nim napisane, że mogą sprawdzić zakupy,
    >ale _razem_ z klientem. Ja się nigdy na to nie zgadzam. Jeśli chce kopać,
    >proszę bardzo, dzwonimy na policję, bo to już jest przeszukanie.
    >W każdym razie tak sprawę rozwiązałem w Makro w Zabrzu.
    No tak, ale jak to jest z tym wzywaniem policji?
    Dajmy na to, ze ochrona zgadza sie na wezwanie policji, i co?
    Nie mozesz wyjsc, bo Cie ochrona nie pusci. Muszisz czekac
    (podejrzewam, ze bardzo dlugo) na policje. Policja przyjezdza,
    zaglada, stwierdza, ze wszystko w koszyku jest ok, i co? Wychodzisz ze
    sklepu usmiachajac sie zlosliwie do ochrony? (A oni do Ciebie, bo
    straciles 3 godziny)
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 22. Data: 2002-10-14 19:03:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <3...@4...com> Karol Marks napisał(a):
> [...]
    > zaglada, stwierdza, ze wszystko w koszyku jest ok, i co? Wychodzisz ze
    > sklepu usmiachajac sie zlosliwie do ochrony? (A oni do Ciebie, bo

    Dokładnie tak. ;) Cóż, zabawa nie dla każdego, ale jeśli chcesz utrzeć nosa wścibskim

    ochroniarzom (w sumie dla nich to też pewien problem - jest zamieszanie, trzeba
    czekać, gadać, może jakiś protokół podpisać), to...
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 23. Data: 2002-10-15 06:17:54
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli"Karol Marks" <K...@k...net.pl>,
    napisała nam oto tak:

> [...]
    > zaglada, stwierdza, ze wszystko w koszyku jest ok, i co? Wychodzisz ze
    > sklepu usmiachajac sie zlosliwie do ochrony? (A oni do Ciebie, bo

    Właśnie, tu jest problem.
    Jeśli oni się uprą, to musisz poczekać na policję.
    Jeśli Ty nie będziesz chciał poczekać, to oni zatrzymają Cię siłą,
    pod zarzutem jaki sobie wymyślą :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 24. Data: 2002-10-15 06:48:57
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli"ssj5" <s...@p...onet.pl>,
    napisała nam oto tak:

    (...)

    Ok, bo jeszcze przepiszemy całą ustawę.
    Mam tylko jedno pytanie.
    Czy według Ciebie zastosowanie ustawy ma się również
    np. do supermarketu?
    (zakładając, że nie jest to obiekt objęty obowiązkową ochroną)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 25. Data: 2002-10-15 08:46:56
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > np. do supermarketu?
    > (zakładając, że nie jest to obiekt objęty obowiązkową ochroną)

    tak, ma zastosowanie do supermarketu /nawet przy zalozeniu, ze nie jest
    objety obowiazkowoa ochrona/ i w okreslonych sytuacjach pracownik ochrony
    ma uprawnienia wynikajace z art 36 ustawy.

    pozdr

    ssj5
    ps. jesli sobie zyczysz, moge Ci to uzasadnic, ale daj znac na priv'a, zeby
    nie zasmiecac grupy

  • 26. Data: 2002-10-15 08:53:11
    Temat: Premia uznaniowa a premia regulaminowa
    Od: r...@i...pl (BOHO)

    Witam,

    mam prosbe - potrzebuje pilnie materialow na temat premi uznaniowej i premi
    regulaminowej, a takze roznic pomiedzy nimi.
    Gdzie moge znalezc akty prawne lub publikacje omawiajace kwestie tych dwoch
    premi?

    Pozdrawiam,
    Rafał Bochacki

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663