  • 1. Data: 2002-10-12 19:40:29
    Temat: jeśli uderzę w samochód nieprawidłowo zaparkowany
    Od: "Kokosz" <k...@p...fm>

    no własnie, co wtedy? przykładowo jadę sobie nocą a jakiś "baran" zaparkował
    w miejscu nieoświetlonym na zakręcie i nie było widać tegoż samochodu? co na
    to policja?

  • 2. Data: 2002-10-12 20:31:54
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    cóż jak sie zachowa policja nie wiem, ale powinna uwzględnić fakt iz pojazd
    byl zaparkowany niezgodnie z przepisami, ale oczywiście na panu tez spoczywa
    po części odpowiedzialnosc za stłuczkę , gdyz obowiazuje jak wiadomo cos
    takiego jak "zasada ograniczonego zaufania" :>

  • 3. Data: 2002-10-13 08:49:43
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    przyczynienie sie do powstania szkody

    podrawaim:
    Lukasz

  • 4. Data: 2002-10-14 10:51:04
    Od: "K507" <s...@n...pl>

> [...]
    > po części odpowiedzialnosc za stłuczkę , gdyz obowiazuje jak wiadomo cos
    > takiego jak "zasada ograniczonego zaufania" :>

    nie wiem jak jest z tym samochodem ale taka odpowiedz mnie nie przekonuje :)