  • 1. Data: 2004-01-31 22:24:33
    Temat: Ochrona praw autorskich - gdzie??
    Od: Kuba Sk-ce <k...@N...pl>

    Witam,
    jestem grafikiem i chce swoje prace chronic prawami autorskimi.
    Czy bedac ich autorem zupelnie to wystarczy?
    Czy moze sa jakies instytucje do ktorych musze sie udac?

    Bardzo prosze o pomoc
    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2004-02-01 00:29:41
    Temat: Re: Ochrona praw autorskich - gdzie??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Poczytaj ustawe o prawach autorskich.

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 3. Data: 2004-02-01 00:49:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba Sk-ce" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    Bycie ich autorem wystarczy w zupełności, by prace były chronione ustawą.
    Prawo nie nakłada konieczności rejestracji praw autorskich.

  • 4. Data: 2004-02-01 07:34:11
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kuba Sk-ce" napisal w wiadomosci:

    > jestem grafikiem i chce swoje prace chronic prawami autorskimi.
    > Czy bedac ich autorem zupelnie to wystarczy?
    > Czy moze sa jakies instytucje do ktorych musze sie udac?

    Zapoznaj sie z Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych. (tekst jednolity Dz.U.00.80.904 ze zm.)

    Art. 1. 1. Przedmiotem prawa autorskiego jest kazdy przejaw
    dzialalnosci twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w
    jakiejkolwiek postaci, niezaleznie od wartosci, przeznaczenia i
    sposobu wyrazenia (utwór).
    [...]
    4. Ochrona przysluguje twórcy niezaleznie od spelnienia jakichkolwiek
    formalnosci.

    [...]

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 5. Data: 2004-02-01 17:08:48
    Od: Kuba Sk-ce <k...@N...pl>

> [...]
    > sposobu wyrazenia (utwór).
    > [...]
    > 4. Ochrona przysluguje twórcy niezaleznie od spelnienia jakichkolwiek

    wielkie dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    kuba