  • 1. Data: 2004-01-31 19:04:42
    Temat: Odciac przewody?
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Witam,
    Kupilem mieszkanie w ktorym sa zalozone przewody do odbioru TV kablowej. Nie
    podpisywalem zadnej umowy z operatorem kablowki (ostatnio chyba tez
    poprzedni wlasciciel nie korzystal z niej i nie placil).

    Czy moge (rowno z drzwiami) odciac te przewody?
    Podobno jakies przepisy prawa telekomunikacyjnego tego zabraniaja.

    PS. Przewody od telefonu stacjonarnego juz odcialem :-)

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2004-02-01 12:57:38
    Temat: Re: Odciac przewody?
    Od: Grazyna <m...@g...pl>

    Wildcat wrote:
> [...]
    > Podobno jakies przepisy prawa telekomunikacyjnego tego zabraniaja.
    >
    > PS. Przewody od telefonu stacjonarnego juz odcialem :-)

    Moim zdaniem odcinanie niepotrzebne. W skrzyneczce w ktorej znajduje sie
    rozgaleznik sygnalu TV, obsluga kablowki zablokuje ci dostep do syganlu
    i po bolu. Podobnie ma sie rzecz z polaczeniem linii telefoniczej.
    Grazyna

  • 3. Data: 2004-02-01 13:01:32
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobno jakies przepisy prawa telekomunikacyjnego tego zabraniaja.
    >
    > PS. Przewody od telefonu stacjonarnego juz odcialem :-)

    A bardzo ci przeszkadzały?

  • 4. Data: 2004-02-01 16:20:28
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > A bardzo ci przeszkadzały?

    no niestety.... byly bezsensownie polozone tzn. "szly" (wisialy bez zadnego
    zabezpieczenia... na wierzchu, przybite do sciany), przez caly przedpokoj na
    wysokosci gornej krawedzi drzwi,nastepnie przez sciane do pokoju i gniazdko
    znajdowalo sie na wysokosci 20 cm nad podloga przybite gwozdziami do futryny
    :-)
    .... ewidentnie szpecily mieszkanie.

    pozdrawiam,
    Wildcat

  • 5. Data: 2004-02-01 16:22:25
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

> [...]
    > rozgaleznik sygnalu TV, obsluga kablowki zablokuje ci dostep do syganlu
    > i po bolu. Podobnie ma sie rzecz z polaczeniem linii telefoniczej.

    Sygnal to juz jest dawno odciety.... klopot w tym, ze bedzie zakladany AZART
    i jeszcze Internet i chcialbym wykorzystac powiercone juz otwory w
    scianach... nie chcialbym dodatkowo jeszcze wiercic kilka otworow.... a i
    niepotrzebnie przewody "paletaja" sie pod nogami w pokojach :-(

    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 6. Data: 2004-02-01 19:48:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 1. lutego 2004 17:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Wildcat:

> [...]
    > scianach... nie chcialbym dodatkowo jeszcze wiercic kilka otworow.... a i
    > niepotrzebnie przewody "paletaja" sie pod nogami w pokojach :-(

    Jak nie chcesz korzystać z tej kablówki, to zgłoś się do nich i powiedz w
    czym problem. Albo przyślą technika i se zdemontuje albo utniesz i już. Ale
    ja bym najpierw ich spytał.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-02-01 23:25:48
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Wildcat <w...@s...com>, nasmolil w wiadomosci
> [...]
    > Podobno jakies przepisy prawa telekomunikacyjnego tego zabraniaja.
    >
    > PS. Przewody od telefonu stacjonarnego juz odcialem :-)

    Mialem ten sam problem pare lat temu. Poprostu wywalilismy cala instalacje
    kablowki bo mielismy cyfre i przerobilismy na nia instalacje. W ubieglym
    roku zakladalem internet z kablowki i przyszli panowie i na nowo polozyli
    instalacje

    Marcin

  • 8. Data: 2004-02-02 21:28:12
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Jak nie chcesz korzystać z tej kablówki, to zgłoś się do nich i powiedz w
    > czym problem. Albo przyślą technika i se zdemontuje albo utniesz i już.
> [...]

    No niby tak, ale.....
    po pierwsze nie musze wiedziec jaka firma je kladla :-)
    po drugie - moga przyjsc tylko w godzinach 10-18 - a mnie to w zadnym
    wypadku nie pasuje :-(

    Wildcat

  • 9. Data: 2004-02-02 22:35:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 2. lutego 2004 22:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Wildcat:

    > Ale

    > No niby tak, ale.....
    > po pierwsze nie musze wiedziec jaka firma je kladla :-)

    nie musisz, ale możesz. Rozmawiamy o tym ,,co zrobić'' czy też ,,nie chce mi
    się, więc szukam usprawiedliwienia''/

    > po drugie - moga przyjsc tylko w godzinach 10-18 - a mnie to w zadnym
    > wypadku nie pasuje :-(

    Pytałeś? Rozmawiałeś? Może weekend?