  • 1. Data: 2004-01-31 17:12:39
    Temat: Pytanie o wynajem pokoju/mieszkania
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Mieszkam sobie w mieszkaniu pewnej Pani i zajmuje jeden pokoj. Mieskzam
    juz tak 1,5 roku ale nie mam spisanej zadnej umowy o wynajem czy czegos
    podobnego. Stad moje pytanie, czy w razie czego wlascicielka mieszkania
    moze przyjechac pewnego dnia i kazac mi sie wynosic, bo czytalem gdzies
    ze jest 3miesieczny okres wypowiedzenia wynajmu, i czy dotyczy on mojej
    sytuacji [byla jedynie umowa slowna na czas nieograniczony].

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-31 17:59:54
    Temat: Re: Pytanie o wynajem pokoju/mieszkania
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze jest 3miesieczny okres wypowiedzenia wynajmu, i czy dotyczy on mojej
    > sytuacji [byla jedynie umowa slowna na czas nieograniczony].

    Teoretycznie tak. Nie masz niczego, z czym można by dochodzić swoich praw.
    Ona zresztą też nie ma. Można by na przykład jej nie zapłacić...

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    pisząc na priv usuń wstawkę antyspamową

  • 3. Data: 2004-01-31 18:50:32
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

> [...]
    > ze jest 3miesieczny okres wypowiedzenia wynajmu, i czy dotyczy on mojej
    > sytuacji [byla jedynie umowa slowna na czas nieograniczony].

    Moze Cie wyrzucic od razu..... spisz umowe.... bedziesz mial pewnosc, ale
    wtedy ona powinna placic podatek :-)

    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 4. Data: 2004-01-31 20:18:14
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Moze Cie wyrzucic od razu..... spisz umowe.... bedziesz mial pewnosc, ale
    > wtedy ona powinna placic podatek :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wildcat

    a powiedzmy w tym przypadku nie ma takigo czegos jak umowa slowna ??
    i czy wogole po podpisaniu umowy o wynajem jest takie prawo ze od daty
    wypowiedzenia wynajmu mam 3 miesiace na wyprowadzenie sie ??

    dzieki