  • 1. Data: 2004-01-31 19:27:09
    Temat: dodatkowe dane osobowe przy wpłacie poniżej 10000 euro
    Od: "mareK" <m...@g...pl>

    witam
    Mam pytanie jaki jest limit kwoty przy wpłacie w banku ,od której wymagają
    dodatkowych danych wpłacającego ,kiedyś to było 10000 euro,ale obecnie
    podobno jest to niższa kwota ,może ktoś wie jaka i zna jakąś podstawę prawną
    pzdr
    mareK

  • 2. Data: 2004-01-31 19:29:46
    Od: <d...@o...pl>

    15 tys EUR lub niepewne a wiec kazda kwota moze podlegac rejestracji.
    Nie siegne z pamieci ale "pralnia" chodzi na jakis przepisach " wporwadzanie
    do obrotu wartości pochodzacych ..."

  • 3. Data: 2004-01-31 20:40:47
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/24cxz

  • 4. Data: 2004-02-01 18:11:26
    Od: "mareK" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K" <napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/24cxz

    Dzieki za link ,ale z tego pisma wynika dość mętnie że "Instytucja
    obowiązana przyjmująca dyspozycję (zlecenie) klienta do przeprowadzenia
    transakcji, której równowartość przekracza 10 000 euro, zarówno jeżeli jest
    to ransakcja prowadzona w ramach operacji pojedynczej, czy też w ramach
    kilku
    operacji, jeżeli okoliczności wskazują, że są one ze sobą powiązane, ma
    obowiązek
    zarejestrować taką czynność."

    Problem w tym, że ostatnio wpłacałem jednorazowo 8000 euro w PKO-S.A. na
    swoje konto i pani kasjerka spisała mnie, mówiąc,że przepisy się zmieniły i
    od 1 stycznia 2004 rejestrują wszystkich wpłacających powyżej 7500 euro i
    niestety nie wiem, czy to prawda i z czego to wynika , bo z tych przepisów
    to nie za bardzo.

    pzdr
    mareK

  • 5. Data: 2004-02-01 20:58:31
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Dzieki za link ,ale z tego pisma wynika dość mętnie że "Instytucja
    > obowiązana przyjmująca dyspozycję (zlecenie) klienta do przeprowadzenia
    > transakcji, której równowartość przekracza 10 000 euro, [...]

    tam jest wyraznie napisane, ze z dniem 1 stycznia 2004 limit to 15k euro :P

    > od 1 stycznia 2004 rejestrują  wszystkich wpłacających powyżej 7500 euro

    moze ma taki prikaz od przelozonych lub jest to wewnetrzna regulacja banku:)

    pozdr
    marcin