    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona i immunitet
    Date: Wed, 8 Feb 2017 10:03:57 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w
    W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

    >Nie wykluczam procesu o pozbawienie wolności,

    Samochod blokujemy, nie sedziego :-)

    Choc w ciekawych przypadkach ... zaparkuje trzech nieznanych sprawcow
    tak blisko, ze drzwi nie otworzy i pojda na zakupy.

    >choć w tym wypadku chyba sędzia ma poważniejsze problemy.

    Ponoc sam naciskal na wezwanie policji.

    >Ja uważam, ze nie powinien przede wszystkim kraść i to byłoby
    >najbardziej godne zachowanie. Reszta już jest pochodną - o ile
    >dziennikarze czegoś nie pokiełbasili.

    To z Faktu :-)
    Co nie zmienia kwestii, ze moglby zabrac i co by mu znalezli ?

    -sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny

    >W wypadku tych droższych - z tego co widziałem - są zabezpieczone
    >saferami. A jego otwarcie, to już włamanie i kwota nieistotna.

    A wyjecie z blistra, ktory ma odpowiednia nalepke wykrywana przez
    bramki, to nie wlamanie ?
    szczegolnie ze blister sklejony i trzeba uzyc sily lub nozyczek ...

    J.