  • Data: 2017-02-08 11:10:06
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Czy w przypadku obrony sędziego wchodzą w grę tylko interpretacje
    >prawa
    >godne "prawników z niższej półki"? :-)

    Dlaczego sedziego ?
    Robert slusznie zwraca uwage, ze jak ukradnie po jednym odpowiednio
    tanim, to to bedzie tylko wykroczenie.
    Choc mam jakies watpliwosci - bede tak chodzil po jeden az ich wyniose
    10, i ciagle tylko wykroczenie ?
    10 wykroczen co prawda, ale kara jedna, ciagle jak za wykroczenia :-)

    Ale jesli nastapilo "wlamanie", to to juz nie jest wykroczenie ...

    J.