  • 1. Data: 2017-02-07 16:18:30
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-17 o 13:07, J.F. pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kradzie%c
    5%bc-w-media-markt-znany-s%c4%99dzia-wpad%c5%82-na-g
    or%c4%85cym-uczynku/ar-AAmGOsj

    > Kradziez jak kradziez, ale troche mnie dziwi opis - jesli sedziego
    > zatrzymano przy wyjsciu, to po co przeszukano samochod.
    > A jesli nie zatrzymano ... to policja raczej nie zdazyla na parking.

    Na podstawie doświadczenia mogę się jedynie domyślać, ja kto wyglądało.
    Sędzia pokazał legitymację i z godnością udał się do samochodu. Ochrona
    samochód zablokowała i czekali na Policję i dalej prezesa sądu. Sędzia w
    między czasie pendrivie pochował w samochodzie, to i je znaleźli tam.

    > A same pendrive ... raczej w blistrze, jesli po 100zl, to sie gruby
    > pakiet robi, trzeba jakos dyskretnie wrzucic do torby/teczki.
    > No chyba, ze tam maja i takie po 199 zl ... ale to nadal sporo :-)

    Ale mógł je z owych blistrów wyjmować liczyć na to, że to blistry będą
    zabezpieczone, a nie sam pendriv. Po za tym sądzę, że mogła go zgubić
    pewność siebie. Kradł pojedynczo. Ktoś zauważył spacery, a w samochodzie
    znaleźli ich dużo. Tyle, że wówczas okaże się, że to nie przestępstwo,
    tylko szereg wykroczeń.

  • 2. Data: 2017-02-07 18:51:51
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewność siebie. Kradł pojedynczo. Ktoś zauważył spacery, a w samochodzie
    > znaleźli ich dużo. Tyle, że wówczas okaże się, że to nie przestępstwo,

    Niekoniecznie. Art. 12 k.k. się kłania

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-02-07 20:34:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 07-02-17 o 13:07, J.F. pisze:
> [...]

    >Ochrona
    >samochód zablokowała i czekali na Policję i dalej prezesa sądu.

    A to tak wolno zablokowac ?

    >między czasie pendrivie pochował w samochodzie, to i je znaleźli tam.

    Byc moze, ale to powinien sie z godnoscia udac do tramwaju albo
    taksowki :-)
    Chyba, ze spanikowal i zapomnial zabrac dowodow z samochodu :-)

> [...]
    >samochodzie
    >znaleźli ich dużo. Tyle, że wówczas okaże się, że to nie

    Mozliwe, ale cos mi sie nie chce wierzyc w takie spacery.
    No i po godzinie trzeba zaplacic 3 zl za parking :-)

    Jesli prawda - ciekawe, po co mu bylo potrzebne tak duzo pendriveow,
    ze sie poswiecal na spacery.
    A zarabia pewnie ponad 10 tys/mc.

    A moze nie bylo ich tak duzo - MM ma w ofercie peny po 729zl i po 499
    ... to sie da ukrasc w pol godziny, albo za jednym razem.

    ale takie cos, to chyba kradziez, tylko w druga strone
    https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/pamiec-usb
    -sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny
    16GB za 299zl ?

    Nic, tylko skonfiskowac i do prokuratora z dowodem :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-02-08 01:26:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

    > A to tak wolno zablokowac ?

    Nie wykluczam procesu o pozbawienie wolności, choć w tym wypadku chyba
    sędzia ma poważniejsze problemy.

    > Byc moze, ale to powinien sie z godnoscia udac do tramwaju albo taksowki
    > :-)
    > Chyba, ze spanikowal i zapomnial zabrac dowodow z samochodu :-)

    Ja uważam, ze nie powinien przede wszystkim kraść i to byłoby
    najbardziej godne zachowanie. Reszta już jest pochodną - o ile
    dziennikarze czegoś nie pokiełbasili.

    > Mozliwe, ale cos mi sie nie chce wierzyc w takie spacery.
    > No i po godzinie trzeba zaplacic 3 zl za parking :-)

    Mnie się w kradzież nie chce uwierzyć.

> [...]
    -sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny

    > 16GB za 299zl ?
    >
    > Nic, tylko skonfiskowac i do prokuratora z dowodem :-)

    W wypadku tych droższych - z tego co widziałem - są zabezpieczone
    saferami. A jego otwarcie, to już włamanie i kwota nieistotna.

  • 5. Data: 2017-02-08 10:03:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w
    W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

    >Nie wykluczam procesu o pozbawienie wolności,

    Samochod blokujemy, nie sedziego :-)

    Choc w ciekawych przypadkach ... zaparkuje trzech nieznanych sprawcow
    tak blisko, ze drzwi nie otworzy i pojda na zakupy.

    >choć w tym wypadku chyba sędzia ma poważniejsze problemy.

    Ponoc sam naciskal na wezwanie policji.

    >Ja uważam, ze nie powinien przede wszystkim kraść i to byłoby
    >najbardziej godne zachowanie. Reszta już jest pochodną - o ile
    >dziennikarze czegoś nie pokiełbasili.

    To z Faktu :-)
    Co nie zmienia kwestii, ze moglby zabrac i co by mu znalezli ?

    -sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny

    >W wypadku tych droższych - z tego co widziałem - są zabezpieczone
    >saferami. A jego otwarcie, to już włamanie i kwota nieistotna.

    A wyjecie z blistra, ktory ma odpowiednia nalepke wykrywana przez
    bramki, to nie wlamanie ?
    szczegolnie ze blister sklejony i trzeba uzyc sily lub nozyczek ...

    J.

  • 6. Data: 2017-02-08 10:16:49
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > bramki, to nie wlamanie ?
    > szczegolnie ze blister sklejony i trzeba uzyc sily lub nozyczek ...

    Czy w przypadku obrony sędziego wchodzą w grę tylko interpretacje prawa
    godne "prawników z niższej półki"? :-)

    --
    A. Filip
    Nawet diabeł prosi o ochronę przed dziewczynami. (Przysłowie hinduskie)

  • 7. Data: 2017-02-08 11:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Czy w przypadku obrony sędziego wchodzą w grę tylko interpretacje
    >prawa
    >godne "prawników z niższej półki"? :-)

    Dlaczego sedziego ?
    Robert slusznie zwraca uwage, ze jak ukradnie po jednym odpowiednio
    tanim, to to bedzie tylko wykroczenie.
    Choc mam jakies watpliwosci - bede tak chodzil po jeden az ich wyniose
    10, i ciagle tylko wykroczenie ?
    10 wykroczen co prawda, ale kara jedna, ciagle jak za wykroczenia :-)

    Ale jesli nastapilo "wlamanie", to to juz nie jest wykroczenie ...

    J.

  • 8. Data: 2017-02-08 13:50:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 11:10, J.F. pisze:
> [...]
    > 10 wykroczen co prawda, ale kara jedna, ciagle jak za wykroczenia :-)
    >
    > Ale jesli nastapilo "wlamanie", to to juz nie jest wykroczenie ...

    Może "bramkowy" wyłączył na chwilę bramkę, żeby nie piszczała. Ktoś
    chyba pomógl w wyniesieniu ukradzionych pendrive.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-02-08 16:52:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-17 o 13:50, Animka pisze:

    > Może "bramkowy" wyłączył na chwilę bramkę, żeby nie piszczała. Ktoś
    > chyba pomógl w wyniesieniu ukradzionych pendrive.

    I dodatkowo miedzy regałami zgwałcił ekspedientkę, oraz ze szczególnym
    okrucieństwem zabił jej psa. Trzymajmy się w dostępnym nam zakresie
    znanych faktów, a nie komplikujmy i tak bez tego skomplikowanej sytuacji
    dodatkowymi konfabulacjami.

    Skoro z materiału wynika, że został ujęty na skutek działań ochrony, to
    chyba trochę bezsensownie jest podejrzewać ochroniarzy o współsprawstwo.
    Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale i żadnych poszlak w ty kierunku
    w nie widzę.

  • 10. Data: 2017-02-09 00:17:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > chyba trochę bezsensownie jest podejrzewać ochroniarzy o współsprawstwo.
    > Oczywiście wykluczyć tego nie można, ale i żadnych poszlak w ty kierunku
    Teraz sędzia już zeznaje, że te pendrivy kupił w innym sklepie wcześniej
    i dlatego miał je w samochodzie.

    --
    animka