  • Data: 2017-02-10 15:35:23
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >Nawet dla "drugiej STRONY"? :-)

    Ktorej drugiej ? Zwiazku Sedziow-Nietykalnych Polskich ?

    Bo ten jeden sedzia sugerujacy, ze ochrona mu pomagala przeniesc
    pendrivy przez bramke ... to by bylo przyznanie do winy :-)

    Ale czy nie zmiana kwalifikacji z zwiazku z tym - z wlamania na
    wykroczenie ?
    A moze jednak w druga strone - nadal bedzie wlamanie, a w dodatku
    wspoludzial w hackerce :-)

    J.