    Subject: Re: Ochrona i immunitet
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 8 Feb 2017 01:26:55 +0100

    W dniu 07-02-17 o 20:34, J.F. pisze:

    > A to tak wolno zablokowac ?

    Nie wykluczam procesu o pozbawienie wolności, choć w tym wypadku chyba
    sędzia ma poważniejsze problemy.

    > Byc moze, ale to powinien sie z godnoscia udac do tramwaju albo taksowki
    > :-)
    > Chyba, ze spanikowal i zapomnial zabrac dowodow z samochodu :-)

    Ja uważam, ze nie powinien przede wszystkim kraść i to byłoby
    najbardziej godne zachowanie. Reszta już jest pochodną - o ile
    dziennikarze czegoś nie pokiełbasili.

    > Mozliwe, ale cos mi sie nie chce wierzyc w takie spacery.
    > No i po godzinie trzeba zaplacic 3 zl za parking :-)

    Mnie się w kradzież nie chce uwierzyć.

    > Jesli prawda - ciekawe, po co mu bylo potrzebne tak duzo pendriveow, ze
    > sie poswiecal na spacery.
    > A zarabia pewnie ponad 10 tys/mc.
    >
    > A moze nie bylo ich tak duzo - MM ma w ofercie peny po 729zl i po 499
    > ... to sie da ukrasc w pol godziny, albo za jednym razem.
    >
    > ale takie cos, to chyba kradziez, tylko w druga strone
    > https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/pamiec-usb
    -sandisk-ixpand-16-gb-srebrno-czarny

    > 16GB za 299zl ?
    >
    > Nic, tylko skonfiskowac i do prokuratora z dowodem :-)

    W wypadku tych droższych - z tego co widziałem - są zabezpieczone
    saferami. A jego otwarcie, to już włamanie i kwota nieistotna.