  • 51. Data: 2010-06-20 11:38:23
    Temat: Re: Obowiazek mowienia po polsku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:py5zxvlya4f.109k87kjre6ki$.dlg@40tude.net poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > A skąd wiesz
    Bo odebrałem staranne wykształcenie. :)))
    Nie cuduj - to nazwisko nawet kompletny matoł powinien umieć napisać
    prawidłowo.

    > może naczelnego lekarza Buchenwaldu przezywali burakiem?
    No i co?
    Bo Mengelego w Auschwitz nazywano aniołem śmierci lub białym aniołem na
    przykład...

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-06-20 22:09:13
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 13:38:23 +0200, Jotte napisał(a):

    > Bo odebrałem staranne wykształcenie. :)))
    > Nie cuduj - to nazwisko nawet kompletny matoł powinien umieć napisać
    > prawidłowo.
    EOTując dodam, że akurat w tej kwestii zgadzam się z jednym z (byłym)
    kandydatem na prezia: matura powinna zapewniać odsiew i z definicji nie
    KAŻDY powinien ją zdać.
    > No i co?
    Czujesz, beet i Howen/Hoven?

    --
    pozdro
    poreba

  • 53. Data: 2010-06-21 06:14:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba pisze:

    > Niektórzy z upodobaniem nie są w stanie zrozumieć
    > że napastnik atakujący niedorostka w zaułku,
    > kopiący leżącego po brzuchu i głowie może spotkać
    > się z równie nieprzyjemną reakcją starszych braci
    > napadniętego.

    Tylko żeby ta analogia miała sens, należy zaznaczyć, że owi starsi
    bracia napadniętego zmasakrowali nie tyle samego napastnika, ale
    wszystkich jego krewnych i znajomych, którzy z napaścią na niedorostka
    nie mieli nic wspólnego.

  • 54. Data: 2010-06-21 06:20:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-06-2010 20:51, Jotte pisze:

    > Kto???

    No wiesz, taki austriacki kompozytor :-)

    Mówił po niemiecku więc musi być reprezentantem kultury niemieckiej. ;-)
    Tak samo jak Mozart, Haydn, wszyscy trzej Johannowie Straussowie i inni,
    prawda?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 55. Data: 2010-06-21 20:36:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c1f04b2$0$19180$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > No wiesz, taki austriacki kompozytor :-)
    Akurat...
    Beethoven był kompozytorem norweskim, a jego babka ze strony dziadka miała
    korzenie wietnamskie.
    Sam Ludwig dał temu wyraz w finale Appasssionaty i w ostatnich kwartetach.
    :))

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2010-06-21 20:39:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5k8jo6nq1hib.9c1b5rv3ftq1.dlg@40tude.net poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > Czujesz, beet i Howen/Hoven?
    Czuję dużo więcej. Np. van Beethoven, van Halen, Vangelis, van Dyke, van
    Damme...

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2010-06-22 00:49:43
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 08:14:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tylko żeby ta analogia miała sens, należy zaznaczyć, że owi starsi
    > bracia napadniętego zmasakrowali nie tyle samego napastnika, ale
    > wszystkich jego krewnych i znajomych,
    To tak,
    > którzy z napaścią na niedorostka nie mieli nic wspólnego.
    a to już nie. W nalocie na Drezno zginęło wielu robotników przymusowych.
    "W naszej wsi nikt nie wiedział o obozach koncentracyjnych" - akurat.

    --
    pozdro
    poreba